Üzemeltető: Blogger.

Karácsonyi hangolódás | Müller Pajoma illatviaszok

főkép
A Müller illatviaszait (nem saját márkásak, de így egyszerűbb volt megnevezni őket) még tavaly fedeztem fel magamnak és mivel nálam az őszből lassan télbe váltás időszakánál (na meg a karácsonyi készülődésnél) elengedhetetlenek az illatviaszok, így gondoltam megmutatom őket nektek - főként azért is, mert alternatívát kínálnak a Yankee Candle darabjaira, és lehet eddig nem ismertétek őket. :)

kép2

A választékra nem lehet panaszunk, az üzletben kb. hat féle változatot számoltam össze a mézeskalácsostól az almás-fahéjasig (a kínálatban az oldaluk szerint viszont összesen 36 fajta van): az összes illat téli-karácsonyi természetesen. Én ezekből négyet dobtam a kosaramba: téli mesék, fahéj-narancs, alma-fahéj, és vanília-fahéj (ez utóbbit csak azért nem látjátok a képen, mert türelmetlen voltam és fotózás előtt elhasználtam :D)

Ami a legfontosabb, hogy ezek a viaszkák méretben egy sima tart felét képezik körülbelül. Kis dobozkában jönnek, a dobozzal megegyező színben, kör alakban. Viszonylag gyorsan felolvadnak, azonban a tartokhoz képest kevésbé intenzív az illatélmény: az egész szoba helyett csak a párologtató közvetlen környezetében plusz kicsivel tovább érezhetőek, valamint tartósság tekintetében sem remekelnek annyira: maximum 3-4 égetést bírnak, utána már alig-alig lehet érezni őket.

kép 3

Az illatok nagyon finomak, nekem toronymagasan a kedvencem a narancs-fahéj, ami egy intenzív narancsillat egy kis fahéjas pikánssággal (őt már tavaly is beszereztem, és imádtam). A vanília-fahéj is egy kellemesen édes-vaníliás illat a fahéj fűszerességével megbolondítva;  az alma-fahéjban inkább a fahéj dominál, az alma a háttérben húzódik; a téli mesék egy tipikusan olyan illat, amibe minden belekerült ami egy kicsit is télies, vagy karácsonyi.

Összességében ezek a kis viaszkák méretben negyedei a Yankee verzióknak, illetve az illatok intenzitása és tartóssága is gyengébb, de ha nincs a közeletekben YC-t áruló bolt, vagy csak egyszerűen ki szeretnétek próbálni valami mást, érdemes velük megpróbálkozni.

Beszerezhetőség: Müller üzletek, kb 229 Ft egy db. Rengeteg féle van belőlük egyébként, a honlapon a Duftdrops menüpontban megnézegethetitek őket.

Ha valaki tud még hasonló illatviaszokról, ne tartsa magában, imádom ezeket felfedezni - nektek mi a kedvencetek? :)