Üzemeltető: Blogger.

Rúzslenyomat | Én és a piros rúzs története: Yves Rocher Rouge Coquelicot

FŐKÉP
Van az úgy, hogy az ember lányának ideje lesz kilépni a komfortzónájából és kipróbálni valami olyat, amit egészen addig nem - nos, nekem ez a pillanat 22 évesen jött el, és bizony az Yves Rocher piros rúzsa indított el ezen az úton.

másodikkép

A piros rúzsok és én egészen eddig két darab különálló halmaz voltunk, aminek nem volt keresztmetszete és bizony úgy voltam vele hogy "Piros rúzs? Na neee! Barack, nude, rózsaszín, bogyószín, jöhet bármi csak a pirosat ne mert borzasztóan áll!". Azonban mikor ráébredtem, hogy basszus mégiscsak beauty blogger vagyok vagy mifene, ideje lenne azért megpróbálkozni ezzel a dologgal, fogtam magam és egy délutáni fotózásunk alkalmával bizony felkentem nővéremnél.  Mit mondjak, volt meglepődés rendesen. Na de nézzük előbb a rúzst, mert mégiscsak ő itt a főszereplő, nem én. :)

megcsinálni3
Kézen húzott swatchot elfelejtettem fotózni, de ígérem, pótolom :)

A legelső dolog a kiterekésnél ami megcsapott, az az illata volt, nem tudnám behatárolni hogy egészen pontosan milyen, a régi szőlőzsírok illatára emlékeztet. A Rouge Coquelicot állaga nagyon krémes, a pigmentáltsága pedig közepes: a teljes színintenzitás eléréséhez kétszer-háromszor bizony át kell húzni. Az állagából fakadóan sajnos abszolút csúszkálós darab, maximum 1-3 ivást bír, és ott marad a bögrén / poháron, így a tartóssága sem a legjobb. Viszont a krémes állag pozitívuma, hogy abszolút nem szárítja az ajkakat, nagyon kellemes viselet - csak sajnos extra precíznek kell lenni vele és nagyon figyelni rá. Szépen, egyenletesen kopik, a finise pedig fényes  (az én ízlésemnek talán egy kicsit már túlságosan is)

megcsinálni2

A színe... nos, a színe valami mesés: kékes tónusú klasszikus piros, tényleg az az igazi "Hollywodi piros" árnyalat. A felkenés pillanatában összetört a "nekem nem áll jól a piros" nyafibuborékom, mert rádöbbentem hogy ez a fajta árnyalat nagyon szépen mutat a fehér bőrön - és miután felvilágosodtam (22 év után ideje volt már azt hiszem), elkezdtem barátkozni a piros árnyalataival. Azóta viseltem már sajtótájékoztatókra, sőt, legutóbb egy olyan alkalommal is amikor moziba mentünk a barátommal, szóval határozottan fejlődőképes vagyok piros-rúzs téren :) Sőt, mi több, élvezem viselni, az eddigi félelmeim aggodalmaim teljesen szertefoszlottak.

12068397 10205921534452414 6866768788877083851 o
Ez amolyan just for fun, a kontraszt kedvéért

A végítélet: ha egy nem szárító, klasszikus piros árnyalatot kerestek, az Yves Rocher darabja jó választás lehet,  a krémes állagért cserébe kompromisszumokat  kell kötni: mégpedig a tartósság és a viselés terén. Ez az a faja rúzs, ami állandó tükörbe csekkolást igényel, hogy nem mászott-e el, vagy nem fakult meg.

Beszerezhető: Az Yves Rocher üzleteiben (kb 20 árnyalatban) vagy online, 3.290 Ft-ért. Mivel nem zöld pontos termék, így ki lehet használni rá a 30-40%os képeslapos kedvezményt - így azért már jóval barátibb az ára.