Üzemeltető: Blogger.

Hajcihő | Batiste cseresznyés szárazsampon

IMG 0657
Igaz, hogy csak kerek két napja pötyögtem nektek ide utoljára, de máris hiányzott a felület, így most egy kávé mellett ébredezve próbálom magam összeszedni. :) Ma egy kicsit Hajcihőzünk, mégpedig egy nemrég kishazánkba érkezett, "ikonnak" számító márka, a Batiste szárazsamponját fogjuk megvizslatni. 

IMG 0661

Próbáltam előrelátó lenni, és így elvből a legkisebb verzió felé nyúlni (50 ml-es), szeretem ha valamiből van ilyen mini verzió kipróbálni, hogy aztán eldönthessük,kell-e egy nagyobb is belőle. :) Azt pedig meg kell hagyni, hogy ez a mini abszolút cuki, sőt, rendkívül táskabarát is, ha gyors megmentésre lenne szükség. 

Reeengetegféle szárazsampon érhető el a Batiste kínálatában (de tényleg, vagy tíz féle, ha nem több!) a volumennövelőtől kezdve a szőke hajra valóig, így válogattam egy darabig. A kiszerelés a tipikus rázogatós-fújós. A szárazsamponnak az ígértek szerint cseresznyés illata van (olyan cseresznyés rágógumi szerű), ez kifújás után is ott marad még egy olyan órácskáig. Én közvetlenül a hajtövekre szoktam fújni, majd kicsit megrázogatni és kifésülni, így nem hagy fehér nyomot a hajban. Nos, nem mondom hogy a negyedik napos hajamra fújva (három napig teljesen vállalható a hajam hajmosás után, a zsírosodás nyomai nélkül) frissé varázsolta azt, de valamelyest segített felszívni a zsírt és mattabbá tenni a töveket. Lehet, hogy ez csak az én bibim, de hiába használtam szárazsampont, nekem sosem volt teljesen elfogadható az eredmény amit kaptam, mindig látszódott hogy tulajdonképpen már nem egészen oké a hajam. Egyébként tartalmaz denaturált alkoholt, de én pl nem vettem észre szárító hatást kivételesen, mivel itt nem használtam rendszeresen.

A végítélet: segít jó illatot adni a hajnak és egy kicsit palástolni a zsírosodást, így tulajdonképpen tökéletesen tudja azt, ami a funkciója. Azonban nekem rá kellett jönnöm, hogy teljesen egyik szárazsampon sem fog segíteni a zsíros hajon, és hiába fújom be vele a hajam, én ugyanolyan kellemetlenül érzem magam, hogy nem teljesen tiszta, így inkább vállalom a plusz időt igénylő hajmosást.

Beszerezhetőség: ez a mini verzió csak az Iparfüméria webáruházában érhető el (1.040 Ft), a nagyot (1.290 Ft) viszont mind ott, mind a Rossmann polcain megtaláljátok.