Üzemeltető: Blogger.

93. Lakkfüggő vagy-e?

Sziasztok!



Estére elhoztam Nektek a saját magam által kreált tesztet annak ellenőrzésére, hogy lakkfüggő-e az ember lánya. Ha a kérdéseknek több mint a felére igennel válaszoltál, az vagy!:D


1. Figyeled-e mások körömlakkjait, hogy mi van rajtuk?
Igen. (1 pont)

2, Átnézed-e a készletedet időközönként?
Igen, néha megszámolom, vagy át is rendezgetem. (1 pont)

3. Képes vagy egy swatch alapján azonnal elrohanni egy lakkért?
Azonnal azért nem, de felkiáltok hogy "nekem ez kell!", és felrakom a kívánságlistára. (fél pont)

4. Fújod kívülről a kollekciód?
Hát, nem hiszem, hogy fejben tartom mind az 52 lakkom. (0 pont)

5. Mindig képben vagy a legújabb hazai / külföldi trendkiadásokkal?
Nem jellemző sajnos. (a blog miatt kellene pedig), de igyekszem. (fél pont)

6. Mindig képben vagy a legújabb trendekkel, technikákkal (ombre, saran wrap, stb)?
Nem, a saran wrapról még azt sem tudom mi az, a többit nagyjából tudom. (fél pont)

7. Van egy márkásabb álomlakkod (opi, china glaze, zoya, mac, essie stb)?
IGEN! Essie *.* De a többi is jöhet:D (1)

8. Tisztában vagy a következ fogalmakkal: franken, dupe, finis, holo?
Mindegyikkel ezek közül, kivéve az indie-t. (1 pont)

9. Szemed van arra h egy kép alapján meglásd a dupe-okat?
Általában észreveszem ha valamelyik bloggerina által bemutatott lakk hasonlít egy készletemben lévőre, vagy egy vágyottra, de nem mindig fordul elő. (fél pont)

10. Akármikor jársz egy drogériában tuti odamész a körömlakkos állványhokhoz,még ha csak egy ásványvízért ugrottál is be,és az akciós pultot is megnézed?
Az akciós állványt mindig lecsekkolom, mióta gyönyörűségeket lehet ott találni. (1 pont)

11. Ha a drogéria alkalmazzotja nem tudja a helyére tenni az adott körömlakkot, te csukott szemmel is tudnád hová tartozik és segítesz neki?
Volt már rá példa. (1 pont)

12. Nem mondod el a családodnak, ha vettél egy új lakkot?
Már félek megmutatni anyunak.:D (1 pont) De mostanában a lakkstop miatt nem is nagyon volt mit mutogatnom.

13. Voltál már körömlakkstopon?Igen. (1 pont)

14. Ha újat lakkoztál másnap megmutatod a barátnődnek / o.társadnak h ők is gyönyörködjenek benne?
Igen, általában D.-nek mindig megmutatom:D (1 pont)

15. Minden nap szóba kerül nálad a körömlakk szó,legalább egyszer?
Az azért nem, annyira fanatikus nem vagyok. (0 pont)

16. A készleted 2-3-4-5-10x nagyobb, mint egy átlagos lányé (egy átlagos lány maximum 5-6 lakkot birtokol, ezzel szemben te már az 50., vagy a 100. darabodat veszed)
Igen, 52-53 a készletem most. (1 pont)

Szerintem az én eredményem nem lep meg titeket. :D Ezzel szemben kíváncsi vagyok, hogy Nektek mi jött-ki, írjátok le nyugodtan:D A tesztkérdéseket én állítottam össze :)