Üzemeltető: Blogger.

98. Pasik és körömlakkok - 3. rész

Sziasztok!

Ma ismét jön egy Pasik és a Körömlakkok interjú, ezúttal a 3. résszel! Úgy döntöttem, csinálok neki felül egy menüpontot, hogy elérhessétek az előző részeket is kényelmesen. Jó szórakozást!


PASIK ÉS A KÖRÖMLAKKOK INTERJÚ - 3. RÉSZ: Pe.

3. alanyom Pe. volt, aki eleinte ugyan kicsit furcsán fogadta a kérdésem, hogy meginterjúvolhatom-e, és azt hitte, hogy videó is készül róla, de miután megnyugtattam, hogy az egész írásban zajlik, könnyebben beadta a derekát :D

1. Meg szoktad nézni egy lány körmét, hogy milyen színű? Befolyásol ez valamit Nálad?
 Pe: Meg szoktam, de sokban nem befolyásolja a véleményem róla.

2. Milyen színek azok, amelyek tetszenek egy lány körmén?  
Pe: Kék, fehér, vörös, fekete

3. Milyen színek nem tetszenek egy lány körmén?
Pe: Rózsaszín, barna

4. Ha egy lány azt mondja, hogy "barackrózsaszín", vagy "korall", esetleg "királykék", "burgundi", milyen színre asszociálsz, mi jut eszedbe?
Pe: A barackrózsaszínről nekem valamilyen világos, enyhén rózsaszínes árnyalat jut eszembe.
A korallról halványkék, a királykékről meg egy erősebb kékes színezet. A burgundiról meg afféle sötétebb piros szín

5. Hogy viszonyulsz az ultrahosszú csiricsáré hegyes műkörmökhöz?
Pe: Veszélyesek :D Szeretem őket bár ne legyen túlságosan hosszú

6. Hogy viszonyulsz a natúr, francia műkörömhöz? 

Pe: Jól állnak, visszafogott emberre utalnak szerintem aki szeret adni a külsejére

7. Ha a barátnőd előtted hagyná a körömlakk készletét a rengeteg színnel, mit tennél?
Pe: Semmit. :D Nem az enyém, nincsen dolgom vele.

+1: volt már olyan színű lakk rajtam, ami nagyon megmaradt benned? Miért?
Pe: Na ez egy nagyon jó kérdés :D Azt hiszem talán volt egyszer rajtad ilyen élénk piros, hogy miért azt nem tudom, csak megjegyeztem,