Üzemeltető: Blogger.

103. Essie: Demure Vixen

Sziasztok!

dsc00049ov

Eredetileg NYC körömlakk tesztet szerettem volna Nektek hozni, de mivel az összes eddigi tesztelt lakk fotója szörnyű lett, így maradt az Essie. Róla lett elfogadható fotó, kivonultam az erkélyre nagykabátban, bent ez télen lehetetlen, nincs elég fény, még nappal sem. A többit sajnos kénytelen leszek újrafotózni. Utállak, tél.. :(


Essie - Demure Vixen

Zsákmányolás helye: Karácsonyi meglepetés ajándék volt, a beszerzés helye pedig 2M Beauty :)
Ár: 1680 Ft
Mennyiség: 15 ml
dsc00049ov

dsc00053dg

Karácsonyra kaptam 5 db csodás társával együtt, és alig vártam, hogy kipróbáljam :) A szeretett Lovely ezüstöm után kentem fel, alap és fedőlakk nélkül, gondoltam bedobom a csoda és álomlakkot a mélyvízbe, hogyan teljesít. És meg kell mondjam, nem okozott csalódást! A szín maga egy kicsit extrább nude, szerintem bátran viselhető bármilyen alkalomra, elegáns, és visszafogott egyszerre.

szpq

Alaplakk: nincs
Fedőlakk: nincs

Fedés: nagyon vékony rétegben 3 kell a fedéshez (de ezt be tudom annak, hogy mindig úgy éreztem, sokat vesz fel az ecset, és nagyon vékonyban festettem :)) kettőben is szép, de háromban adja ki inkább az igazi színét, kicsit vastagabb réteggel elég 2 is szerintem, de ezt még tesztelem a többieken is, így egyelőre fél pont
Finis: gyönyörű nude szín, amiben visszaköszön az üvegben látott irizáló lila csillám, ha jó szögben fordítjuk a fény felé (sajnos ezt nem sikerült lekapnom Nektek), és szép fényes a végeredmény fedőlakk nélkül is, 1 pont.
Állag: picikét híg, de nem csíkosodik, és nem akadályozza a felvitelt, mint anno a NYC Lavender Cupcake-je, így megkapja az 1 pontját
Felvitel: könnyű, nem csíkoz, szépen terül 1 pont
Tartósság: a 4. napja van a körmömön, és az alig látható minimális kopáson kívül (a körömvégen, az is akkor látszik ha tüzetesen nézegetem közelről a körmöm) semmi nem történt vele. Alap és fedőlakk nélkül!!! Egy csoda ez a lakk, imádom! 1 pont
Száradási idő: A vékony rétegek kb 3 perc alatt száradnak meg, mértem. 1 pont!
Ár: azt mondanám, hogy drága, ennyit nem adok ki egy lakkért, de itt az ár-érték arány tökéletes, szóval megkapja az egy pontot :) Nem tudok elfogult lenni, mert tényleg tökéletesen teljesít, így nem tudom csak rámondani, hogy "azért mert Essie", a minőségébe egyszerűen nincs belekötnivaló, és ha arról lesz szó, hogy magamnak vásárolok Essie lakkot, nyugodt szívvel fogok kiadni érte 1680 Ft-ot.
Ecset: hosszúkás, klasszikus, egyszerűen lehetetlen vele kimenni a vonalakból, tökéletesen lehet vele lakkozni, 1 pont!
Összességében: 8/7,5 a fedés miatt, de az valószínű az én bénaságom volt. :) Nagyon-nagyon vártam már, hogy kipróbáljam az álomlakk minőségét, és meg kell mondjam, hihetetlenül boldog vagyok, hogy bőven felülmúlta még a legnagyobb várakozásaimat is. Továbbra is imádom a márkát, az üveget, a lakkot, mindent, és boldoggá tesz, hogy a saját bőrömön (pardon, körmömön:D) is megtapasztalhattam, miért is imádják ezt a márkát világszerte. (Csajok, ki csatlakozik az Essie fanklubhoz? :D)