Üzemeltető: Blogger.

116. Boszorkánykonyha - SOS arcradír házilag

Sziasztok!

facial mask large
A mai rovatomat az ihlette, hogy elfogyott a Balea arcradírom, és ahelyett, hogy elrohantam volna a Dm-be venni egy újat, körülnéztem a neten, hogy mit barkácsolhatok össze házilag, lehetőleg olyan hozzávalókból, amik S.O.S is megtalálhatók a konyhában.


 A recept az alábbi:

Kristálycukros arcradír

Hozzávalók:

- egy, másfél evőkanál kristálycukor
- egy, másfél evőkanál citromlé

Öntsünk egy kis tálkába 1, vagy másfél kanál cukrot, és citromlevet, majd keverjük össze, és amíg a cukor el nem kezd olvadni, addig irányítsuk lépteinket a fürdőszoba felé. Radírozzuk le arcunkat a keverékkel, majd várjunk másfél, vagy egy percet, és mossuk le.

Az eredmény megegyezik a Balea arcradíréval, finom, puha lesz tőle az arcbőr. Igazság szerint a legjobb szerintem, ha igazi citrom kifacsart levét használjuk, de az nekünk elég ritkán van itthon, én így a citromléhez folyamodtam. SOS megoldásnak tökéletes volt, nemsokára megyek el itthonról, így nem is lett volna időm még hajat is mosni, és a Dm-be is elugrani. Ez a kis kísérletezés döbbentett rá arra, hogy az arctisztítónkat nem feltétlenül a drogéria polcán kell keresnünk, néha elég szétnézni a konyhában is.

Szeretnétek még ilyen jellegű bejegyzéseket látni tőlem? Anyunak is van egy szuper, házilag elkészíthető arcradír receptje, így ha van igény rá, elhoznám a következő részbe.