Üzemeltető: Blogger.

119. 52 hetes kihívás - 3. hét: Splatter (paca)

Sziasztok! 

Elkészültam a 3. hét manikűrjével, íme a pacáim:
jeles

A többieknél látott szívószálas technikát szerettem volna alkalmazni, de nem sikerült, és nem akartam összekenni mindent, így csak magam elé kaptam pár üveget, és pacáztam. A végeredmény szerintem szörnyű lett, nem a kedvencem ez a téma... Két vélemény született a maniról eddig, T. szerint olyan mint egy szürreális festmény, L. barátnőmnek pedig csak szimplán tetszik. Szerintem szörnyű. Szerintetek?:D

Használt lakkok:

Moyra 03 fehér
Moyra 71 zöld
Moyra 37 neon pink
Flormar P26 világoskék
Essence 132 break through sötétlila
Essence Modern Romance barack
Essence Absolutely Blue babakék
NYC Lavender Cupcake levendulalila

Csajszik: (a feltöltés sorrendjében kerülnek fel)