Üzemeltető: Blogger.

149. A nap színe - Lazacszín


Sziasztok!

Ahogy ma nézegettem a keresési kulcsszavakat, találtam egy olyat, hogy "lazacszín". A kedves kereső megihletett, és elhatároztam, hogy csinálok egy polyvore-os összeállítást ebben a színben. :)

Spring 2013 - Salmon

Spring 2013 - Salmon by meaviolet featuring denham

Hát, íme. A lazacszín mellé a nude-ot párosítottam, elképzeléseim szerint jól néznének ki egymással, a gyakorlatban sajnos nem tudom. A szett leginkább elegáns, de úgy gondolom, hétköznapra, vagy talán még egy randira is megállná a helyét.

Kiegészítők: Nude cipő, egy lazac és nude táska, hogy ne legyen túl sok a színből, illetve egy fehér póló a blézer alá. Ékszernek csak egy nyakláncot választottam, szerintem van annyira hangsúlyos, hogy nem kell hozzá más.

Smink: egy kis könnyed BB krém, némi korrektor.  Natúr szín a szemhéjra, és egy kis tus, megspékelve egy nude szájfénnyel. Esetleg csak szempillaspirál és szájfény. Körömlakknak szintén egy nude Essie-t választottam.

Legyen még ilyen polyvore-s összeállítás, vagy nem szeretnétek többet látni? Mi a véleményetek a szettről?