Üzemeltető: Blogger.

Maybelline Dream Fresh BB krém teszt

Sziasztok!

bbkrém

Régóta adós vagyok Nektek a Maybelline BB krémjének tesztjével, és mivel mostanság sok embernél láttam haulban, így gondoltam, megírom róla a tapasztalataimat én is. Amik bőven vannak, hiszen decemberben, pont Karácsony előtt szereztem be a Rossmannban. A krém teljes ára 2.700 Ft körül mozog, szerencsére egy kuponnak köszönhetően én 2.000 Ft-ért jutottam hozzá.


A tubus picike, jól záródó, és 30 ml krémet tartalmaz. Kézbe véve hihetetlen könnyű, nekem mindig annyira kevésnek tűnt a beltartalma, de ez egyáltalán nem így van. December óta használom, és még mindig van benne. (Bár tény, hogy csak kb hétvégéken sminkelek, meg néha hétköznap. Egy átlagosan, hetente többször sminkelő nőnek jobban fogyna) A tubussal kapcsolatosan egy negatívum van csak: hajlamos a kupakba folyni a krém, és takarítgatni kell a következő használatnál.

És akkor magáról a krémről: 30 SPF fényvédőt tartalmaz, ami szerintem elég jó a maga nemében - főleg így tavasszal, amikor már az első napsugarak is megjelennek. Az állaga abszolút könnyed, nem zsíros, nem olajos. Illata egy picit olyan fanyar alapozóillatra emlékeztet, de felkenés után eltűnik. A felvitele könnyű, nem kell vele macerázni, pöttyint-elken technikát alkalmazva szépen beledolgozható a bőrbe. És hamár itt tartunk, hadd említsem meg, hogy a színválaszték is elég jó, hiszen ha emlékeim nem csalnak, 4-5 féle színből választhatunk- így mindenki megtalálhatja a saját bőrszínének megfelelőt. Én hófehérke vagyok, így velem a Fair árnyalat jött haza.

kézen

Ilyen a krém kinyomva - barnának tűnik, de valójában nem az. (Én meg tényleg ennyire szörnyen fehér vagyok, igen.)

Felkenve egyáltalán nem érezni egyáltalán, nagyon könnyed krém. Nagyon jól kiegyenlíti az arcbőrünket, illetve eltakarja a kisebb bőrhibákat, de alapozóhatást egyáltalán ne várjon tőle senki. A bőrhibákat korrektorral el lehet tüntetni, viszont akinek problémásabb a bőre, inkább alapozóval próbálkozzon. Nagyon fontos, hogy hajlamos kiemelni a száraz részeket, szóval előtte arcradír-lemosás-hidratálókrém kombó javallott (nekem a Helia-D Aquaboom hidratálójával szuperül együttműködik, tesztet ITT olvashattok róla), a kettő együtt nekem instant puha babapopsi bőrt varázsolt.

elkenve

Amikor elkezdjük elkenni, látszik, hogy szépen fog idomulni a bőrszínhez
Tartósságát tekintve nekem egész nap fent marad, nap végére is érzem, hogy mennyire sima és puha a bőröm.

teljesen

Elkenve - itt látszik, hogy teljesen beleidomul a bőrbe.

És akkor összegzésként lássuk a pozitív-negatív tulajdonságokat:

POZITÍV:                                                                                                   NEGATÍV:

- könnyed állag                                                                                             - az ára
- könnyű felvitel                                                                                            - picit fanyar illat
- tartós                                                                                                         - hajlamos belefolyni a tubusba
- szuperül együttműködik a hidratálókrémmel
- nagy színválaszték
- szuperül kiegyenlíti a bőrt
- 30 SPF fényvédő

A mérleg tehát a pozitív oldalra billen. (Bár amit negatívnak hozok fel, az sem igazán az, csak icipicit zavaróak) Én nagyon szeretem ezt a BB krémet, bár azt tervezem, hogyha elfogy, szeretnék kipróbálni más márkákat is, hogy lássam, mit tudnak (bár mire letesztelném az összeset, megöregednék :D) Nagyon csábít a Catrice BB-je pl, vagy a Rimmelé, őket szívesen kipróbálnám, de az eredeti, koreai BB krémekre is fenem a fogam. Összességében nekem bevált a krém, szeretem, és aki könnyed állagú, nagy színválasztékú BB-t keres, amit a reggeli 5 percben feldob, annak tökéletes.