Üzemeltető: Blogger.

Opi: My Paprika is Hotter than Yours teszt

Sziasztok!

üveg

Ma az Opi Euro Centrale kollekciójának egyik tagját fogom megmutatni Nektek, amely a becses My Paprika is Hotter than Yours nevet viseli.


Opi [Euro Centrale] My Paprika is Hotter than Yours

Kollekció: Euro Centrale
Mennyiség: 15 ml

DSC00056

A lakk a nevéhez hűen szép paprikapiros színű, és az Euro Centrale kollekció 3 magyarországi ihletésű lakkjának az egyike.

DSC00031

Így néz ki a lakk 4-5 nap után, fedőlakk használata nélkül

Alaplakk: Essence 24/7
Fedőlakk: nincsen

Fedés: 2 réteg kell a tökéletes fedéshez, 1 pont
Finis: fényes piros, 1 pont
Állag: tökéletes, se nem sűrű, se nem híg, 1 pont
Felvitel: egyenletesen terül, nem csíkozódik, 1 pont
Tartósság: 4-5. napon kezdett el picit jobban kopni, aztán később pattogzani, de 4-5 napig csak a körömvégek koptak, elég tartós körömlakk. 1 pont
Száradási idő: Hihetetlenül gyors - alig végeztem a bal kezemmel, már meg is száradt. 1 pont
Ecset: hosszúkás, 1-2 húzás elég egy egész körömre. 1 pont

Összességében: 7/7, semmi kivetnivalót nem találtam a körömlakkban. Ő a legelső Opi lakkom, és mostmár értem, miért imádja mindenki. :) A lakk színe a klasszikus pirostól egy árnyalatnyival világosabb, engem tényleg a paprikára emlékeztet.

(A körömlakkot tesztelésre kaptam, azonban ez nem befolyásolja a véleményemet a terméket illetően. A bejegyzésért semmilyen juttatásban nem részesültem.)