Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás - Natúrkozmetikum | Babaria Aloe Verás arcradír

DSC00153

Ennek a bejegyzésnek azt a címet is adhattam volna: "A tökéletes arcradír nyomában". Ugyanis a múltkori csúfos bukásom után a Baleával úgy döntöttem, hogy tovább keresem a számomra tökéletes arcradírt. Így került hozzám ez a Babaria termék is, amit Iparfümériáról rendeltem. Natúrkozmetikum, így gondoltam, hogy olyan meglepetések nem érhetnek, mint a Balea verziójánál. És hogy hogy teljesített? Lássuk!

DSC00157

| BABARIA ALOE VERÁS ARCRADÍR |

A csomagolás zöld-fehérben érkezik, nagyon tetszetős számomra. A radír tubusa 150 ml radírt rejt, lepattintható kupakkal, ez elég pozitív, hiszen egy jó ideig elég lesz. A radír a felbontástól számított 18 hónapig őrzi meg a szavatosságát.

A tubusból kinyomva az állaga elég folyós, szinte magától jönne ki a fele, ha az ember lánya hagyná, így mindig nagy óvatoskodva kell kinyomni egy adagot - ami mindig több, mint amennyit én szeretnék az arcomra tenni. A radír szemcséi nagyon picikék, emiatt nem radíroz túl erősen, így az érzékenyebb bőrűek is szeretni fogják. Személy szerint én elviseltem volna benne picit nagyobb szemcséket is...Az illata finom, egyáltalán nem zavaró. A radírozó hatása pedig... jól tisztít, viszont minden radírozás után feszült az arcom, és érezhetően kiszárította, így minden egyes alkalom után hidratálóhoz kell nyúljak - ez számomra nem pozitív, hiszen a bőröm alapból is nagyon száraz. Elkezdtem olvasgatni hátul, és egy érdekes dologra lettem figyelmes - egyáltalán nem ajánlják száraz, vagy érzékeny bőrre. Én úgy vettem, hogy minden bőrtípusra ajánlott állt mellette... Így már érthető, hogy miért nem szereti az én bőröm.

|ÖSSZETEVŐK |

Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract (Pure Aloe Vera 10%), Cocamidopropyl Betaine, Oxidized Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates Copolymer, Sodium Magnesium Silicate, Corn Starch Modified, Agar, Pigment Green 7 (CI 74260), Parfum, Sodium Hydroxide, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolonine, EDTA Tetrasodium

Az összetevők nagyrésze az EWG értékelése szerint közepes, tehát nem tartalmaznak az egészségre káros anyagot, kivéve a parfümöt. (Azt pl nem is értem, miért van egy natúrkozmetikumban...) Illetve valódi Aloe Vera tartalma is van a radírnak, ami nálam hatalmas nagy pirospont.

Vérzik a szívem érte, hiszen ez egy nagyon jó arcradír, viszonylag szép összetevőkkel. Ha a bőröm normál lenne, 5/4 pontot kapna tőlem, így viszont, mivel utólag kiderült, hogy nem is az én bőrtípusomra való (ha nem kaparom le a címkét, még most sem tudnám), nem értékelem.