Üzemeltető: Blogger.

Beszámoló | Riri loves Mac preview party

DSC09997

Az a megtiszteltetés ért, hogy meghívót kaptam a 27-én megrendezett Rihanna kollekció bemutatójára, ami 17:00-kor kezdődött az Aréna Plázában. Nagyon vártam már, hogy belepillanthassak Riri új kollekciójába, és nem csalódtam - gyönyörű dolgok vannak benne. Rengeteg képet hoztam Nektek :)


DSC09994

Belépve az üzletbe a rózsaszín terítőn elhelyezett pezsgők, limonádék és csokik hada, és maga a display várt minket. Itt rögtön kattintottam is egyet - és milyen jól tettem, mert mindenki azonnal el is kezdett belenyúlkálni, így egy (!!) db olyan fotót tudtam lőni, amin a kollekció minden darabja rajta van. A fény az üzletben nem kedvezett a gépemnek, elfelejtettem rá felkészíteni, így sok esetben nem lettek annyira színhűek a képek.
DSC00006

Majd pedig bemutatták magát a kollekciót, ami csak olyan termékekből áll, amelyeket Rihanna maga is használ a koncertjei alatt - tartós tusok, szájfény, rúzsok, szemhéjalap, műszempilla, ecsetek, szemöldökceruza, pirosító-bronzosító, stb. Ezek jó része az alapkollekcióban is megtalálható, azonban Riri kollekciójában minden gyönyörű rózsaszín csomagolást kapott rajta a Riri <3 Mac felirattal. Majd pedig sminkelés következett - ebből sajnos nem láttam sokat, és fényképezni sem tudtam, mert valaki folyton beállt a képbe, és nem igazán szerettem volna előrefurakodni csak ezért - addig leginkább a display körül bóklásztam, és fotóztam a termékeket.

DSC00076

A kedvencem egy duo fibre ecset és a négyes barna szemhéjpúder lett. Az ecset csodálatosan puha, nem bírtam ki hogy ne tapogassam meg (:D) a négyes szemhéjpúder paletta színei pedig valami fantasztikusak! Iszonyatosan pigmentáltak (egy satírozószín kivételével), és nagyon gyönyörűek a színek. Ennek meg is van az ára, 15.000 Ft a paletta maga. A szürke paletta színeibe sajnos nem másztam bele, de elég ígéretesnek tűnt az is.
DSC00113

Csodálatos, nem?
DSC00114

Rúzsokból négy darabot kapunk, egy tipikus vöröset, egy narancssárgásat, egy barnásat, és egy bordósabbat, valamint egy vörös tartós szájfény is érkezik melléjük.
DSC00031
                                                    A negyediket nem sikerült elkapnom....

Vigyázat, további termékképek következnek!
DSC00005

DSC00023

A másik abszolút kedvenc ecsetke
DSC00057
DSC00104
DSC00111
Sajnos nem mindenbe sikerült belemásznom, de remélem a gyatra fények ellenére is tudtam Nektek legalább egy picit bemutatni abból, hogy milyen gyönyörű is a kollekció!

Nagyon jól éreztem magam az eseményen, köszönöm szépen a meghívást a MAC csapatának, és remélem a jövőben is sok-sok ilyet átélhet még a blog :)

Nektek hogy tetszik a kollekció?