Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Az első China Glaze lakkom és a nagy csalódás

DSC09998

Az úgy történt, hogy a Nailland nyitása után egy héttel végre skerült eljutnom oda, hogy megnézzem én is az újonnan nyílt körömlakk-mennyországot. Nagy készségesen eljött velem a barátom is, így már előző este kigondoltam, hogy én egy türkiz China Glaze lakkal szeretnék távozni, hogy ne húzzam az időt. Találtam is a honlapon két megfelelőt, majd másnap beballagtunk az Árkádba, és megvettem - nagyon boldog voltam. Egészen tegnapig, amikor úgy döntöttem, hogy felkenem.


DSC09997

Lemostam az Anny lakkját, majd a szokásos Moyra alaplakk és egy vékonyabb réteg China Glaze Too yacht to handle. Iszonyatosan csíkozott, gondoltam jó, majd a második réteg. A második réteg is csíkozott, és nem volt egyenletes. Azt hittem, hogy a Moyra alaplakkjával van baj, vagy én vagyok a béna, lemostam, és rákentem az alaplakk nélküli körmeimre - az eredmény ugyanaz. Megismételtem a műveletet még kétszer, a rétegeket vékonyan felhordva, közepesen, vastagon, és semmi nem változott. (a fotón lévő állapotért bocsánat)

Gondoltam, én csak nem lehetek ennyire béna, utánakeresgéltem a neten fellelhető swatchoknak, és találtam is egy olyat, ami kb száz százalékig azonos volt az én eredményemmel (itt), és mint azt a blog Fb oldalán említették, ez a lakk elvileg egy krémes állagú lakk, nehéz vele lakkozni, olyan mint a pasztellek és sajnos ez van.

Őszintén? Nagyon csalódott és szomorú vagyok, hiszen egy China Glaze lakktól nem ezt vártam volna. A színe nagyon szép, egyébként gyorsan szárad, a finise pedig ilyen fél-matt, szóval minden meglett volna ahhoz, hogy szeressem - de nem tudom, mert képtelen vagyok elfogadható eredményt produkálni vele a körmeimen. Szomorú vagyok, mert nagyon jó áruk van a CG lakkoknak (1500), de ezért az árért nem ezt a mnőséget várja az ember lánya. Jaj, és majdnem megvettem a Sun of a Peach lakkot is, így most Bikira Andi tesztje alapján két lakk fölött siránkozhatnék, hogy nem működnek...