Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk |A tökéletes piros - Kallos Love 01

kallos1

Ez a csodás piros körömlakk még a Primőr bloggertali előtt került hozzám, Niki jóvoltából, akivel csereberéltünk egyet az esemény előtt (jó bloggerek módjára :)). Nézzük is, sikerült-e megbarátkoznom a Kallos lakkjával!


| KALLOS LOVE 01 |

kallos2

A lakk 11 milis, és a Love kollekció tagja - neve sajnos nincs szegénykének. Az állaga a szokottnál hígabb, azonban ez szerencsére nem probléma, nagyon szépen terül, és az ecsete is elég vastag. Az első meglepetés akkor ért, mikor a lakk egy rétegben is tökéletesen fedett (természetesen azért kapott még egy biztonsági réteget) :), a második pedig akkor amikor megláttam, hogy milyen gyönyörű a színe és milyen fényes a finise - gyönyörű! Szerintem ha létezik tökéletes piros árnyalat, ez a Kallos lakk egyike azoknak a márkáknak, akiknek ezt sikerült produkálniuk. A harmadik nagy meglepetés a tartóssága volt - több, mint 4 napja van rajtam és 2 ujjamon pattogzott csak le, a többin pedig a körömvégek koptak meg csak. A novemberi kedvencek között bebiztosította a helyét!

Álmomban sem hittem volna, hogy a Kallosnak ilyen jó minőségűek a lakkjai (ráadásul magyar márka ugyebár), simán lekörözi pár magasabb árkategóriájú társát egy laza ecsetvonással. Köszönöm szépen Gothic Beauty Nikijének, hogy megismerhettem ezt a márkát, valószínű hogy megnézek még pár színt a háztájról, mert nagyon lenyűgözött. Árat sajnos nem tudok, de 2-300 forintnál nem drágábbak a lakkok, az tuti biztos, ilyen ár-érték arányt nem sűrűn találni.