Üzemeltető: Blogger.

Egy nap velem - December 24.

Untitled
Ehhez hasonló bejegyzés még nem volt a blogon, így ezzel szeretnék nektek köszönetet mondani az olvasásért, és egyúttal boldogságban (és csodás körömlakkokban, sminkekben) gazdag Karácsonyt kívánni!


Előre leszögezem, hogy a fotók rohanósak lettek / voltak, nem törekedtem a művészi és aprólékos blogos képekre, de remélem tetszeni fog Nektek így is! Vigyázat, a bejegyzés rengeteg képet tartalmaz! :)
DSC09964
Ébresztő reggel 7-kor, stílusosan az All I want for Christmas zenéjére. Bár szívem szerint a szundira nyomtam volna, nem lehetett, 9-re már jelenésem volt - akkor találkoztunk ugyanis barátommal. :)
DSC09975
Nagyon sötét volt még reggel (bosszankodtam is), de ez az égő megalapozta a hangulatot.
DSC09966
Felkelés után nem sokkal indultam is hajat mosni, stílusosan zselés szaloncukor illatba burkolózva, a Karácsonyhoz ez dukál! (a képről lemaradt a Lush Angels on Bare Skin arctisztítója. Tudtam, hogy elfelejtettem valamit..)
DSC09967
Hajszárítás után gyorsan lecsekkoltam, mi a helyzet a blogvilágban, majd gyorsan megreggeliztem, és lassan kész is lettem.
DSC09984
Az ünnepi lakkom a Lovely gyönyörűsége, az illat pedig egyértelműen Katy Perry Killer Queenje,és milyen jól passzolnak is egymáshoz színügyileg! :D Gyorsan befújtam magam, majd indultam is a Deák térre.
DSC09985
A napot az igencsak kihalt Starbucksban kezdtük, én egy forrócsokival, G. pedig egy ébresztő kávéval. (Miután beszivárogtunk, rá tíz percre elkezdtek jönni az emberek, éljen a páros marketing! :D) Utána pedig hozzánk indultunk korai ebédelni, majd ajándékozni. (Akartunk közös képet, de persze elfelejtettük, így még mindig nem tűnök fel a képeken. Bocsánat. :D)
DSC09960
A csomagolótudásom ugyan hagy még némi kívánnivalót maga után, de ebben a csomagban lapult G. egyik ajándéka, egy Égvilág könyv :) Picit játszottunk, majd ajándékozás következett.
DSC09989
Nasiztunk is (Oreo <333), még gyorsan eszembe jutott lefényképezni mielőtt elpusztítottuk volna :D G. hazament a családi ajándékozásra, én pedig nekiálltam készülődni és sminkelni, hiszen később családi vacsi következett nővéreméknél.
DSC09996
Sminkfotózásra alkalmas hely és fény nem volt, így ezt tudom csak mutatni :) Picit füstös szürke szemek, és hozzá a Catrice Matt-erial Girl rúzsát párosítottam, ami kapott hideget - meleget rajtam. A képről a pirosító lemaradt (ismételten :D)
1492844 10202661512915817 1543258962 n
Bia szokásosan kitett magáért, gyönyörű teríték és nagyon finom ételek - természetesen a közös fotózás sem maradhatatott le, mint nagyjából minden évben. :) (A fa pedig hátul tele van Meskás kézműves díszekkel, valami eszméletlenül gyönyörű!!)
1488471 10202661527476181 324166955 n

Na, ki találja ki ezmiez? Itt még én sem tudtam

1503564 10202661550036745 89248891 n

A megfejtés egyébként teafiltertartó, ha megnézitek a bögrén a Mézit, ő is ugyanezt a célt szolgálja. :) Elöl pedig az ajándékaim láthatóak vízszintes helyzetben (;D) A vacsora után tele hassal és igencsak álmosan hazaértünk, és nekikezdtem ennek a bejegyzésnek.
DSC09997
Azonban mielőtt elmentem aludni, még gyorsan lefényképeztem az összes drágaságot. A macaronok és a Rihanna parfüm G. ajándékai, a többi pedig a szárnyas angyalkától, aki mindig olvassa a kívánságlistámat (köszönöm szépen!!). Ahogyan azt sejtettem, a China Glaze lakkok gyönyörűek élőben, alig várom hogy felkenjem őket :))

És, át is értünk a ma délelőtthöz, ahol véget is ér ez a bejegyzés véget ér. Remélem hogy tetszett Nektek (legközelebb azért megpróbálok több olyan képet lőni, amin én is rajta vagyok), ha pedig nem, írjátok meg azt is! Mindenkinek nagyon Boldog Karácsonyt kívánok, pihenjetek sokat!