Üzemeltető: Blogger.

Karácsonyi kívánságlista

Tavaly is volt már a blogon, így úgy gondoltam folytatom ezt a szép hagyományt, és ismét megmutatom mire is vágyom idén a fa alatt. :) 




Escada parfümök (Rockin Rio, Ocean Lounge, Island Kiss): Nagyon nagyon régi vágyam egy ilyen csodás Escada parfüm (természetesen egy, nem három :D), abszolút az én illataim ezzel a gyümölcsös-édes vonulattal, mindegyik szuper finom. Egyetlen hátrányuk, hogy manapság nehezebben fellelhetőek és elég drágák is.. :(


Könyvek - Jakuzák Holdja és Éhezők Viadala: A Jakuzák Holdjára még akkor figyeltem fel, mikor egy ajándék könyvutalványt váltottam be a Libriben, de végül mégsem ő landolt a kosaramban. Azóta is nagy vágyam elolvasni :) Az Éhezők Viadalával pedig (szégyen vagy nem) kb 1 hete ismerkedtem meg, a barátom győzködött hogy menjek velük a 2. filmre (tiltakoztam ám, hogy nem, mert még az elsőt sem láttam, sem a könyvet nem olvastam...aztán végül mégiscsak elcipelt... Azóta annyira megtetszett, hogy szívesen elolvasnám a könyvet. (Mókás, amikor a film közben suttogják neked hogy ez most ugyan miért van...:D)

Mac satírozó ecset: Nagyon finom puha, és professzionális, nagyon szívesen dolgoznék vele :)




Lakkok: nem is én lennék.. :) Az Essie Butler Please! már tavaly is kívánságlistán figyelt, emellett a gyönyörű kobaltkék mellett nehezen lehet ám elmenni szó nélkül... A China Glaze Beauty Within árnyalata pedig annyira rikító és gyönyörű, hogy feldobná ezt a szürke telet. A Don't make me wine-t pedig nem kell magyaráznom ugye? :) Odavagyok az ilyen fényes-metálos árnyalatokért, olyan mint a Lovely pirosa, csak ez bordó. Aaaaannnyiraszép! Nem mellesleg új alapokra fektethetné az elrontott kapcsolatunkat a márkával...

A saját karácsonyi ajándékom pedig minden bizonnyal a Catrice Matt-erial girl nevezetű rúzsa lesz, totális szerelem, nem hagyhatom ott! :)

Nektek van kívánságlistátok? Linkeljétek be kommentben, kíváncsi vagyok! :)