Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Maybelline Color Tattoo On and Bronze

kolortattúúú
Jobb később, mint soha alapon engem is elért a Color Tattoo láz - éppen kifelé szambáztam a Müllerből, amikor szembejött velem a Maybelline állvány. Megakadt a szemem a Color Tattookon, és bele is másztam az On and Bronze teszterjébe, és volt nagy csodálkozás, hogy ez milyen krémes és puha és jól kenhető.... a sztori végét pedig szerintem tudjátok. :D

bent
Nagyon kis csinos a tégelye egyébként, öröm már csak ránézni is. A festék állaga krémes és puha, nem az a "krémes szemhéjfestéknek" nevezett borzadály, mint ami az Essence alkotmánya volt. Bevallom őszintén én eddig azért nem próbálkoztam a Tattookkal, mert azt hittem, hogy pont olyan állaguk lesz mint az Essence krémes festékeinek - darabos, és nehezen kenhető. Szerencsére egyáltalán nem így van, örülök hogy túlléptem ezen.  A pigmentáltsága nem hagy kívánnivalót maga után, már egy húzással is gyönyörűen pigmentált színt kapunk, amit lehet pakolni akár kézzel, akár ecsettel, mindkettővel szépen tudunk dolgozni. A szín maga visszafogottan csillámos szerencsére, természetesen építhető - viszont gyorsan kell vele dolgozni, mert ha egyszer megszárad, azt már nehezen moccantod bárhová is tovább, és satírozni is nehezebb lesz. (Példa: bejegyzés írása közben felkentem a kézfejemre egy csíkot, hogy lássam és miután leírtam a bejegyzést, próbálnám dörgölni egy papírzsepivel, de nem adja magát, ott feszít a kézfejemen, és valószínűleg csak a sminklemosó kendő fog segíteni rajtam.. :o))
swatchok
(A többi swatchért bocsi, együtt lett fotózva az Artdeco szemhéjalapjával és pirosítójával.)

Használatkor akár sima festékként, akár alapként jól teljesít - én leginkább az utóbbi miatt szerettem bele, hiszen remekül megtartja a rápakolt por alapú szemhéjfestékeket, volt olyan hogy délután 4-5 óra körül mentem el itthonról, és 11-kor hazaérve még mindig a szememen volt, amit odaraktam. De akár önmagában felpakolva és elsatírozva is remekül mutat natúr sminkként, de tusvonalként is lehet vele kísérletezni magában, a lehetőségek szerintem csak a fantázia kérdései. Ha egy szóval kellene illetnem: Imádom! Aki eddig gondolkodott, hogy beruházzon-e egyre, annak az a tanácsom, hogy feltétlenül, nem fogja megbánni! Az én kiszemelt következő színem az ezüst, aztán majd talán a rózsaszín is, meglátjuk.. :)

Megmondom őszintén, azon picit csodálkozom, hogy külföldön teljesen mások az árnyalatnevek, illetve több szín is van belőle mint itthon - ezt sosem értettem, hogy miért.

Megtalálható a drogériákban, illetve ha onnan épp kifogyott a kedvenc színed, az Iparfüméria.hu-ról is megrendelheted! (Bár ott nincs meg a M.o-n fellelhető összes szín, csak az alap választék.)