Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Gliss Kur Ultimate Repair hajolaj


Ma ismét a hajápolás témaköre van terítéken - egy Pixibagben leledző hajolaj tesztjét hoztam nektek, remélem már kíváncsiak vagytok! :)
glisskur
 ~ GLISS KUR HAJOLAJ, 75 ML ~

Hajolajak terén nincs még nagy tapasztalatom, hiába jött ki már több márka is a sajátjával, így ez a Gliss Kur a legelső ilyen termékem.A flakon 75 ml olajat tartalmaz, és pumpás kiszerelésű. Az olaj állaga kinyomva selymes és sűrű, az illata számomra édeskés és leginkább a mézre hajaz, de egyáltalán nem zavaró - diszkréten érezni szárítás után a hajban is. 

A hivatalos hátoldali utasítás szerint háromféleképpen is használható: 1-2 pumpálásnyi mennyiséget kinyomva akár hajmosás előtti hajápolóként, hajmosás után nem kiöblítendő ápolóként, illetve a száraz hajvégekre a hajápolás befejeztével. Én hajmosás után nem kiöblítve szoktam használni, számomra így a legkényelmesebb. 1 pumpálásnyi mennyiséget szoktam eloszlatni a mosás után a hajhossz középső részén és a hajvégeken, majd kifésülöm, és megszárítom a hajamat utána.

Összetevők:
üsszetevők

A hatás nálam jól kifésülhető, finom puha haj lett, és a hajvégeim is szeretik (bár nagyon nagy és látványos változást nem láttam azóta, amióta használom). Nem zsírosítja a hajam, nem is lapítja le vagy nehezíti el szerencsére. Összességében szeretem ezt a hajolajat, és bátran ajnálom azoknak, akiknek száraz a hajuk.