Üzemeltető: Blogger.

Testápolás | Neutrogena Norwegian Formula testápoló minta

neutrogena
Ez a kis Neutrogena minta a Pixibagben lapult, így gondoltam megmutatom nektek egy teszt formájában, mit is tud a kicsike.


DSC00131
Én személy szerint imádom a vásárlások mellé kapott termékmintákat, hiszen az ember lánya magától nem igazán, vagy ritkán jut hozzá ilyenekhez (pl a drogériákban sokszor jól jönne, ha lennének), így viszont kipróbálhat új dolgokat anélkül, hogy súlyos pénzeket bukna az adott terméken. (Nem mellesleg ezek a kis minták bárhol elférnek) Sokaknál olvastam, hogy mivel kicsi mennyiség ez testápolóból (15 ml), ezért inkább kézkrémként használták, én viszont maradtam az eredeti funkciónál.

A testápoló illata finom gyümölcsös (sarki szeder), az állaga pedig könnyed, gélszerű - ami hatalmas piros pont, hiszen nagyon gyorsan felszívódik, nem hagy maga után ragacsos, vagy olajos érzetet. Nekem hajlamos nagyon kiszáradni a bőröm mindenhol, főleg így télen,  ez a testápoló viszont nagyon jól hidratálja, sokkal puhább lesz utána a bőr. Ugyan testápolásban én vagyok a lusták királynője, de egy alaposabb bőrradírozás után nagyon szívesen előveszem, úgy még puhább hatást érhetünk el vele. Nem szoktam nagyon hatalmas adagot kinyomni a tubusból, így legalább 5-6 használatra elég volt már. (Nem tudom nálam mi történik a termékmintákkal, de egy 15 ml-s arckrémet is nagyon régóta nyúzok már, konkrétan 2-3 hónapja, szinte napi használattal és még most fog kifogyni.)

Összességében szuper a testápoló állaga és hatása is, érdemes kipróbálni, ez a gyümölcsös illat igazi felüdülés ebben a hidegben :)