Üzemeltető: Blogger.

Bécsben jártam

essieblog
Tegnap Bécsben jártam - ez magában nem is lenne annyira érdekes tény, és nem is ezért írom, viszont picit jobban szétnéztem körömlakk és sminkmárka-fronton, így kötelességemnek érzem tudatni
veletek, hogy mi a helyzet ott kint, mi milyen jókról maradunk le itthon. :) Kép-áradat, vigyázat!
Az a helyzet, hogy még így sem tudtam átfogóbb képet készíteni a dolgokról, pl a Bipába és a Kikóba, Inglotba már idő hiányában nem jutottam el (nem is beszélve a többiről), de lássuk is!

blog1
A Shopping City Süd belülről. Normális plázának látszik, de kincseket rejt ;)
blog6
A Müller ugyanolyan mint itthon - ja hogy mégsem? Két szintes, és egyszer csak megfordulva szembetaláltam magam ezzel a Butter London pulttal.
blogsok
müllerke
A Catrice-Essence pultokon kívül is van kihelyezve jónéhány trendkiadás - az Essencnél éppen az itthon is kapható Love Letters, a hotspoton pedig a Gel Nails at Home csücsült. A Rossmannos-Dmes helyzetet sajnos nem tudom, oda nem sikerült eljutnom, pedig kíváncsi lettem volna.
blogsoksoksok
A Catrice-nél éppen a Celtica volt soron.
essieblog
És az én egyik legkedvencebb lakkmárkám - az Essie. Egy ilyen pultot itthonra is követelek a Müllerbe :( Egyedül az a nagy bánatom, hogy ott kb majdnem 3.000 Ftba kerül egy db lakk, míg itthon beszerezhető 1.600 Ft-ért (igaz hogy kevesebb a választék és az újdonságok alig képviseltetik magukat), így nem jött velem onnan semmi.

Mielőtt továbbmegyünk a Douglasre, szót szeretnék ejteni a Primarkról, amiről én balga nem csináltam képet, de már most érzem hogy baromira hiányozni fog... Ugyanis ez egy HATALMAS áruház, akkora választékkal hogy órák kellenek, hogy körbejárd. Csak táskából van legalább 50-60 féle, és akkor a többiből... Kozmetikumokból is voltak saját márkásak és mindenféle cukiságok. Nagyon jó áron vannak a dolgok, konkrétan az ott élő lányok egy hatalmas kosárban hurcibálták végig a választott dolgaikat, és legalább 20 kassza volt, rengeteg vásárló emberrel. (és negyedannyi idő alatt sorra kerültél mint itthon a negyedakkora bármelyik plázás üzletben, döbbenet.)
Benefit
A Douglasben a szokásos márkákon kívül (amiből egyébként kettő is volt a plázában, szóval már megint nem vagyok benne biztos hogy mindent láttam amit szerettem volna...) az egyik nagyon vágyott márkám, a Benefit is képviselteti magát. Nagyot dobbant a szívem mikor megláttam, de sajnos pont rohanásban voltam így csak picit tudtam beletapizni a cuccokba. Imádásos a csomagolás, szerintem nem kell mondanom :) Sajnos fotózni nem nagyon tudtam, mert így is suttyomban mondta az eladó hölgy hogy ő nem látott semmit, fotózzak, így nem akartam kihasználni a jószívűségét. (Az más kérdés hogy furán is néztek rám miatta, hogy mit fotózgatok, dehát na. :D)

Nagyon szerettem volna még megnézni a Bipát, Rossmant-Dmet, a Douglas másik részét, az Inglotot és egy Sephorát is, de szerintem ha ezt abszolválnom kellene, még két napig ott csücsülnék legalább. :D 

Természetesen nem csak üzletekből és plázákból állt a program, volt városnézés is, de én most leginkább erre szerettem volna kihegyezni a bejegyzést. Szomorú vagyok, hogy rengeteg jóságból kimaradunk smink és körömlakkmárkák terén, ez nekem egy állandó nagy "hiszti"forrásom, de remélem ez majd megváltozik valamikor. Bár, ahogy hallom a visszajelzéseket a sminkmárkák képviselőitől, hogy mikre nincs igénye a lakosságnak (pl krémpirosító, amiért én megveszek hogy találjak egy normálisat itthon), vajmi kevés esélyt látok, hogy lesznek nálunk ilyen márkák. (Na meg természetesen pénz kérdése is, ez sem egy elhanyagolható tényező.)

Nagyon-nagyon szuperül éreztem magam, feltöltődtem energiával, és természetesen nem jöhettem el üres kézzel sem... Megpróbáltam leküzdeni a bennem tomboló lakk és sminkfanatikust, és kipipálni néhány dolgot a kívánságlistámról, íme:
DSC00089
Egy nem nagy, de nem is kicsi méretű fekete táska már régóta kívánságlistás volt, és hát ugye a Primarkban legalább 60 féle közül válogathatunk, így tuti hogy találsz olyat amibe belszeretsz :) Az Escada parfüm már régi kattanás (de aki sokszor és régebb óta olvas, az most csak mosolyog), és természetesen a legújabb Born in Paradise illatba beleszerettem és hát na, mit szépítsem, nehéz volt ott hagyni, így jött is velem. (Látta már valaki itthon ezt egyébként?) A beauty blender hasonmás pedig szintén Primarkos szerzemény, kíváncsi leszek hogy melyik fog jobban beválni az E-bayes verzió vagy ez :)
mac
Jaj és tudtomon kívül leteszteltem egy Mac szájkontúrceruzát is - az úgy történt, hogy teleswatcholtam a kezem rúzsokkal és a kontúrceruzával reggel 10kor - és este 10re mind eltűnt nyomtalanul, kivéve ezt a ceruzát (próbáltam dörzsölni de nem adta magát), ami pont úgy néz ki mint a Catrice Matt-erial Girl rúzsom, szóval picit fáj a szívem na. Brutálisan tartós ez a kis dög, pedig érintkezett vízzel, meg folyamatos dörzsölődéssel a pulcsim és kabátom részéről.

Ennyi lett volna ez a kis beszámoló, picit hiányosnak érzem és nem annyira átfogónak mint szerettem volna, de remélem élveztétek! :)