Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Mixa micellás víz

DSC00047
Ma már a csapból is a micellás víz folyik, viszont mindenképpen ki szerettem volna próbálni én is, hogy mégis tud tudnak a micellás vizek, amit más lemosó / tonik nem. A választásom így egy kevésbé ismert márkára, a Mixára esett.
DSC00046
A Mixa vize pumpás kiszerelésű, ami szükség esetén elfordítható, hogy ne folyjon ki belőle a víz az esetleg tároláskor / szállításkor - ez nem mindig működik, ugyanis néha picit szivárog, viszont így tökéletesen szabályozható, hogy mennyi kerüljön a vattakorongunkra.

200 ml vizet tartalmaz a flakon, ami elég nagy mennyiség, és jó időre elég is. A vízről fontos még tudni azt, hogy parabén és alkoholmentes, illetve a leírás szerint B5 vitamint és rózsakivonatot tartalmaz. Kifejezetten az érzékeny bőrűeknek lett kifejlesztve. (Maga a francia Mixa márka is erre specializálódott egyébként).
DSC00053
Én kétféle célra használom ezt a vizet: sminklemosásra és arctisztításra reggel és este. 2-3 pumpálásnyit szoktam egy vattára tenni, ez bőven elég arra, hogy megmossuk vele az egész arcunkat / lemossuk a sminket. A víznek van egy enyhe illata, de ez hamar elpárolog. Gyengéden tisztítja a bőrt, nem irritálja, ellenben viszont hagy egy kis ragacsos réteget a bőrön, ami engem kifejezetten zavar. A sminkkel szuperül megbirkózik, leszed mindent az arcomról, sokszor 2-3 vattát is elhasználok, mire végzek. 

1.790 Ft-ba kerül az Iparfümérián, ott megtaláljátok a márka többi termékét is, ha esetleg kíváncsiak lennétek.

Összességében a sminklemosói tudását nagyon szeretem, viszont a ragacsos utóérzet egyáltalán nem a kedvencem ebben a termékben, így számomra nem lett a "szent" micellás víz - de kipróbálásra mindenképpen érdemes, ha már unjátok a "szokásos" márkákat a piacon. Megmondom őszintén, ezután már jobban kíváncsi vagyok a Biodermás víz tudására is.. :)