Üzemeltető: Blogger.

Relax | Lush Close to you masszázstömb

DSC00023
Ez a masszázstömb is a Valentin napi kollekció részét képezte, de mivel a webáruházban még kapható ezért úgy gondoltam, hogy itt az idő írni róla. :)

DSC00022
Egy 45 grammos kör alakú, rózsaszín tömbről van szó, amelynek a közepében egy szívecske van. Nagyon finom gyümölcs és vaníliaillatot áraszt, és tartalmaz többek között olivaolajat és sheavajat is. A masszázstömböt használhatjuk valaki máson is, de akár a megfáradt izmainkat is átdörzsölhetjük és masszírozhatjuk vele - sőt, szerintem nagyon száraz bőrűeknek testápolási mentőövként sem utolsó ötlet.

A tömb a kéz melegétől olvad, elég egy picit dörzsölgetni rajta az ujjunkat, hogy felvegyen némi anyagot. Könnyen a bőrbe masszírozható, és istenien kellemes érzés ahogy masszíroznak vele, pedig őszintén szólva én picit tartottam attól, hogy rossz és olajos érzés fogad a bőrre kerüléskor. Óvatosan kell vele bánni, mert ha sokat veszünk belőle akkor nagyon lassan fog beszívódni - akkor aztán percekig mozdulatlanul kell feküdnünk / ülnünk, amíg be nem szívja a bőr. Normális mennyiségnél gyorsabban beszívódik, puha bőrt hagyva maga után. Nagyon szuperül ellazítja az izmokat, szerintem igazi kényeztetés egy-egy fárasztó nap után. Érdemes egyébként a papírzsacsija mellett egy plusz zacskóban tárolni, ugyanis a kéz melegétől megolvadt tömb átáztatja a papírzacskót.

Összességében: ez az első ilyen jellegű termékem, de nagyon megszerettem, a kezdeti félelmeim ellenére. Szuper egy fárasztó nap utánra, igazán ellazít és csempész némi luxust a hétköznapokba.

Ahogy fentebb írtam, a Lush webshopjában még kapható, 2.350 Ftért a 45 grammos kiszerelés (ami egyébként jó sokáig elég rendszeres használat mellett is)

Ti próbáltatok már hasonló terméket? :)