Üzemeltető: Blogger.

Testápolás | Nivea zuhanyzás utáni testápoló sheavajjal

DSC00128
Tavaly is sokat hallottam már a Nivea forradalmi zuhanyzás utáni testápolóiról, de nem merészkedtem a közelükbe - egészen eddig, amíg nem kaptam egyet tesztelésre a Nivea jóvoltából :)

DSC00116

250 ml testápolót találunk a kék tubusban, ami egyébként két verzióban elérhető, van sheavajas és kakaóvajas. Mindkettő kifejezetten a száraz bőrre készült.

A használatuk: zuhanyozás után közvetlenül masszírozzuk bele a bőrbe, várjunk picit, majd öblítsük le és törölközzünk meg - ezzel megkímélve magunkat a zuhanyozás utáni testápolásától, és annak várásától, hogy vajon mikor szívódik be a krém.

A testápolónak kellemes krém állaga van, fehér színű, és parfümös illatú. (ami az én orromnak picit erős, de nem vészes, beszívódás után már szolidabban érezhető) Csúszós és síkos a krém, lemosás után viszont puha bőrt hagy - olyannyira, hogy nekem 2-3 napig nem kell utánahidratálnom. Nagyon domináns és erőteljes illata van, zuhanyozás után még nagyon sokáig érezni lehet a bőrön. Törölközés után már nyoma sincs rajtunk a testápolónak, nincs ragacsos érzet, csak puha bőr.

Összetevők:
inci


Összességében: Nagyon szeretem, kényelmes megoldás hogy zuhanyozás közben megoldhatom a testápolást, két legyet ütve egy csapásra - habár az illata lehetne kissé szolidabb, de ennyi baj legyen. :)

Elérhető a drogériákban 250 ml (1.290 Ft) és 400 ml (1649 Ft) verziókban.