Üzemeltető: Blogger.

Esemény | L'oreal Blogger Day

2
Ismét egy nagyszabású rendezvényen vehettem részt bloggerként, ez pedig nem más mint a L'oreal által szervezett Blogger Day, ahol a beauty bloggerek és vloggerek legjava összegyűlt március 29-én szombaton a cég főhadiszállásán.

3
Mikor odaértem, már jó pár ismerős arc várakozott a nagy irodaház előtt.  Fent már vártak minket, és miután megkaptuk a ragadós kis cetlinket amire a nevünket applikáltuk, kis várakozás után tovább is is mehettünk a terembe. Bent színes koktélok sokasága várt ránk némi rágcsával karöltve, illetve bemutatkoztak a cég képviselői is, majd következtek az előadások.
1
Először is megismerkedtünk a L'oreal szárnya alá tartozó márkákkal (Garnier, Maybelline, L'oreal, Vichy, La Roche Posay, stb) és azoknak az újdonságaival, majd két részleg került részletesebben bemutatásra: a hajápolási részleg (L'oreal Professionnel) ahonnan az egész L'oreal története elindult - itt a legújabb szenzáció a Hair Chalk hajszínező, ami több mint 8 féle színben kapható, és már én is alig várom hogy kipróbáljam és megmutassam Nektek is! :)
DSC00073
Másoddiként pedig az arcápolás területeire barangoltunk el a Vichy és a La Roche Posay márkákkal, ahol szintén megismerhettük az újdonságokat (többek között La Roche Posay Toleriane Ultra Fluid névre hallgató nyugtató és hidratáló fluidja , és a Vichy Idealia Yeux szemkörnyékre való korrektora, amely csökkenti a sötét karikákat és felfrissíti a szemkörnyéket)
DSC00050
                                            A jobbra lévő bloggerosztag :)
Az igazán izgalmas rész azonban csak ezután következett, három workshop  várta az érdeklődő bloggereket.
6
DSC00127
Az egyik asztalkánál a Maybelline hivatalos sminkese, Larion Oscar várt minket egy terülj terülj sminkasztalkával. Itt töltöttem el a legtöbb időt, ugyanis Oscar olyan lenyűgöző személyiséggel és humorral bír, hogy nehezemre esett elszakadni az asztalkától és az odagyűlt bloggerektől. Készségesen válaszolt minden kérdésre, sőt, neki köszönhetően beleszerettem a L'oreal Shine Caresse szájfény-rúzs hibridjének egyik csodálatos árnyalatába...:) De belementünk még a szemöldök-pirosítás-highlighter témába is, beszélgettünk a termékekről, illetve kaptunk néhány történetet is a backstageből. Szívesen összekente a bloggerek kezét a swatchokkal, és a termékek bemutatásánál is egy-egy lány lett a "kísérleti nyuszi" :)
kepDSC00152

nyapp
A másik két asztalkánál hajápolási és bőrápolási tanácsokkal vártak minket - sőt, a Hair Chalkot is ki lehetett próbálni, így volt aki kék hajvégekkel indult haza. :D
nyupp
Arabella, Fru és én tornasorban :D
Mindeközben még jutott idő némi beszélgetésre is a lányokkal, aminek igazán örültem :) Összességében véve szuperül éreztem magam a rendezvényen, imádtam a workshopokat és a találkozó hangulatát - ezúton is köszönöm szépen a L'oreal csapatának a meghívást!