Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Rimmel Sweetie Crush: Candyfloss cutie

DSC00123
Lassan nincs már olyan lakkmárka, aki ne lovagolta volna meg legalább egyszer az Opi által indított homoklakkok trendjét - így tett idén a Rimmel is, aki egy limitált cukorkaszínű kollekciót dobott a piacra.
1
5 árnyalat található meg a lakkok között: pasztellsárga, kék, lila, rózsaszín és egy zöld. Az én árnyalatom a 0009-es számot és a Candyfloss Cutie nevet viseli, ami a nevéhez hűen tökéletesen tükrözi a lakkot! A Rimmeltől megszokott kisebb fejű és vastagabb ecsetet kapjuk - ezzel gond nélküli a lakkozás, maximum két húzás és kész is egy köröm. A lakk állaga nekem pont tökéletes. 2 réteg kell a tökéletes fedés eléréséhez, és 1-2 perc alatt megszárad egy-egy réteg. 

És most jön a lényeg: a szín! Merthogy kéremszépen, amíg a Golden Rose és a Barry M homoklakkjai rózsaszín-arany felé tendálnak, addig a Rimmelé hamisítatlanul csak és kizárólag vattacukor-rózsaszín! Nincs benne semmi más színű ezüst, vagy arany csillám, csak ez a tömény cukorbomba - még szerencse hogy nem ehető egyébként. (:D) Már első pillantásra beleszerettem az üvegben, de amikor felkentem a körmeimre, végérvényesen tudtam hogy kész, elvesztettem a csatát, imádom ezt a színt a kezemen. A borús időben abszolút feldobott, és nem bírtam megállni hogy ne nézegessem a körmeimet folyton... Én, aki eddig nem volt különösebben oda a homoklakkokért, lassan kezdem azt érezni hogy még pár ilyen abszolút különleges szín és ilyet soha többet ki nem ejtek a számon. Mert láttunk mi már cukorkarózsaszín lakkot krém finissel persze-persze, de amikor egy ilyen lakk homok textúrát kap, na az egy teljesen más tészta - sokkal különlegesebb lesz a végeredmény tagadhatatlanul.
Pic Monkey Collage
Kevésbé érdes a felülete, mint más homoklakkoké, de pont ezért könnyebb is lemosni - az alufóliát mellőzve és csak vattával is sikerült a művelet. A tartósságát tekintve 3 nap múlva azért már láthatóan elkezd kopni a körömvégeknél, viszont pattogzás nem volt - illetve a jobb kezemen volt, de ezt inkább az aznapi Bowling számlájára írnám, mintsem a lakkéra, hiszen a bal kezemen sértetlen volt mindegyik lakkozás.

Ha egy igazán tömény rózsaszín cukorlakkra vágytok, érdemes megkukkantani a Rimmel állványát mindenképpen :)

(A lakkot tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet!)