Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Artdeco All in One szempillaspirál

DSC00042
Nagyon-nagyon rég volt már spirál teszt a blogon, így úgy gondoltam épp itt az ideje bepótolni ezen hiányosságaimat, így került a képbe az Artdeco  All in One spirálja, ami még a Primőr bloggertalin landolt az ajándékcsomagban.
DSC00101
Ez a spirál egy termékminta tulajdonképpen, 3 ml festéket tartalmaz és olyan aranyosan pici, hogy szinte elveszik a spirálok-ceruzák tárolására használt Ikeás tartómban. A keféje hagyományos kefe, rengeteg apró tüskével a fejen. Könnyű elérni vele a szemem legapróbb zugait is, nem vesz fel túl sok festéket sem. A csomagolás azt ígéri, hogy dúsít és hosszabbít - ebből leginkább nálam az utóbbi jött be, nagyon szép hosszú pillákat csinál. Általában egy, maximum két rétegben szoktam felvinni, nem csinál póklábakat, és gyorsan megszárad.
DSC00163
DSC00167
Tartósság tekintetében nekem egész nap bírja, nem potyog és maszatolódik a szemem alá / fölé.

Összességében: szerintem szuper spirál, én nagyon szeretem a végeredményt.

A Müllerben és Douglasben, illetve Iparfümérián is fellelhető, az utóbbin az ára 4.590 Ft - ami számomra már picit borsos egy szempillaspirálért azért.