Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Paese Kashmir matt szemhéjpúderek (666, 667)

DSC00069
Ma két olyan matt szemhéjpúdert fogok bemutatni, amik mostanában megjártak több blogot is, nagy sikert aratva - azonban én picit értetlenül állok a hype előtt, lássuk miért is!
DSC00071
Két színt választottam, az egyik a 667-es számot viseli (az árnyalatoknak nevük nincsen), amely egy bőr-csontszín, leginkább satírozásra vagy a szemöldök alá kiemelőszínnek gondoltam. Az állaga selymes, a pigmentáltsága rendben van - azonban sajnos satírozószínnek nem alkalmas, mivel az én fehér bőrömön nagyon meglátszik és satírozáskor pont nem olvad bele a bőrbe, így leginkább csak a szemöldök alá szoktam alkalmazni, mint matt kiemelőszín, akkor is csak egy kisebb mennyiséget. Borzalmasan porzik - alig mártom bele az ecsetet, száll az egész összevissza.
DSC00085
A másik szín a 666-os, ami egy világosabb barna szín, amit a mélyítővonalamba terveztem használni, minimalista natúr sminkhez. Az állaga ugyanolyan selymes mint a másiké, a pigmentáltsága egy húzással és alap nélkül elég gyenge, azonban ha többször is belemártjuk az ujjunkat / ecsetet, akkor építhető és jobban kijön, illetve egy jó szemhéjalap is segít rajta sokat. Sajnos ez is borzalmasan porzik, és jópárszor át kell mennem vele a mélyítővonalban, hogy tényleg adjon egy kis dimenziót a szememnek.

Mindkét árnyalat könnyen satírozható, a tartósságuk is megfelelő , hiszen 5-6 órát bírnak alappal, azonban hiába szeretem nagyon a Paese márkát, ezek most nem igazán találtak be nálam. Ennyire intenzív porzást még egy szemhéjpúdernél sem tapasztaltam, tényleg brutális, illetve a pigmentáltság sem az igazi az építgetés miatt.

A szemhéjpúdereket az Iparfümériáról tudjátok megrendelni,1.540 Ft-ért darabját.

(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)