Üzemeltető: Blogger.

A tökéletes nude rúzs - Catrice Ultimate Stay Mauve your lips

DSC00967
Sokáig elképzelhetetlennek tartottam, hogy a fehér bőrömhöz találjak egy olyan természetes színű rúzst, ami nem hullásít még jobban - nem is mertem próbálkozni igazán, csak sóvárogtam egy ilyen szín után. Egészen addig, amíg teljesen random az ölembe nem hullott a tökéletes, amin magam is igencsak meglepődtem.

A nemrég megérkezett Catrice 2 méteres állvány felállásának alkalmából rendezett sajtótájékoztató (hú, ez aztán a hosszú összetétel, egyébként nemsokára írok is róla majd) goodie bagjában lapult a Catrice egyik állvánnyal jött újdonsága is, az Ultimate Stay ajakrúzs.
DSC00968
Elsőre megnézve a színét kissé féltem, mert olyan barnásnak tűnt, semmiképpen sem mályvásnak vagy természetesnek, úgyhogy óvatos ismerkedésbe kezdtem vele. Húztam egy swatchot a karomra, megszagoltam a rúzst, és itt ámultam el először, hogy ez a vaníliaillat egy az egyben a MAC rúzsokra jellemző. Felkenve jött a második megdöbbenés, ugyanis iszonyatosan krémes és kellemes állaga van, itt szintén leginkább a MAC Cremesheen darabjaihoz tudnám hasonlítani. Hatalmas meglepetésemre abszolút nem barnás, nem is mályvás, inkább amolyan barack altónusú. Az ajkaimra felkenve nagyon természetesen hat, nem ordít, hogy rúzs van rajtam, mégis természetes marad a végeredmény - bármilyen alkalomra vagy eseményre feltehető ez a szín, tényleg mindenhol meg fogja állni a helyét, bámulatos.
DSC01007
Állagának köszönhetően egyáltalán nem szárítja az ajkakat (természetesen aláhidratálás kihagyhatatlan), ez a ferde rúzsforma pedig nekem segít abban, hogy normálisabban el tudjam oszlatni a kb pengevékony ajkaimon a terméket. A pigmentáltsága is rendben van, 2-3 húzással érhetjük el az igazi színét, így lényegében építhető olyan intenzitásúra, amilyenre mi szeretnénk. Szerintem ez a szín pont az, ami egyébként egy rohanós napon tükör nélkül is felkenhető. (Ha jól emlékszem, van egyébként hasonló színű kontúrceruza a megújult kínálatban)
DSC01002
Tartósságát tekintve egy evés-ivást még csak-csak kibír, de rövid időközönként újra kell kenni majd - én ezt viszont abszolút hajlandó vagyok megbocsátani neki!

Összességében annyira nagy kedvencem lett ez a rúzs, hogy mostanában azon kapom magam, hogy folyamatosan érte nyúlok, a többi ajakkencémet erősen hanyagolva. Nagyon örülök neki, hogy találtam egy tényleg minden ízében tökéletes nude rúzst :)

A terméket Budapesten egyedül az Europeum Müllerében találhatjátok meg, ha jól emlékszem 1.500 Ft körül mozog az ára - érdemes beszerezni azt amit szeretnétek, mert általában jól lefosztják ezeknek a rúzsoknak az állványait, ott jártamkor pl már nem találtam egyet sem a kinézett lilás árnyalatból. :(

(A terméket tesztelésre kaptam, a bejegyzésben az őszinte véleményemet olvashatjátok. )