Üzemeltető: Blogger.

Lush ajakradírok: Santa's és Bubblegum

DSC01369
Véget ért a karácsony, így visszatértem én is a blogra! :) Tegnap ötlött eszembe, hogy a Lushnál is elkezdődött már a karácsony utáni kiárusítás, így a mai tesztben egy olyan darab is lesz, ami karácsony után eltűnik a polcokról. Így lett a mai bejegyzés két alanya két ajakradír: az egyik a Bubblegum, a másik pedig a limitált karácsonyi Santa's.

DSC01370
 Amiért a Bubblegum ajakradír a szívembe lopta magát, az az, hogy konkrétan Snow Fairy illata van - és hát tudjátok, hogy imádom a Snow Fairy illatát..:) (Persze természetesen ettől a ténytől eltekintve objektív fogok maradni a tesztben!) Mindkét ajakradír egy ilyen cukormassza-szerűség, a használata úgy történik, hogy kicsit kiveszünk belőlük és finoman átradírozgatjuk vele az ajkainkat, majd egy zsepivel letöröljük, és jöhet az ajakbalzsam. Vagy...akár meg is ehetjük őket! Igen, tudom én is ugyanilyen furán néztem Szonjára (az Árkád üzletvezetője), amikor elmesélte hogy ezek tulajdonképpen ehetőek. Én viszont nem voltam ilyen bevállalós, így nem kóstoltam meg egyiket sem a teszt ideje alatt :D A Santa's elvileg kólás ízesítésű, én viszont inkább egy édes sütiillatot érzek ki belőle, mint kólát. Vannak benne még kis szívecskék is, amik egyáltalán nem zavaróak a használat közben. Egyébként ha választanom kellene a kettő közül, nálam a Santa's lenne a befutó, valamiért úgy érzem, ő egy fokkal hatékonyabb, mint a Bubblegum. 
DSC01373
 A radírozás alatt én általában bekészítek egy papírzsepit az állam alá, mert az ajakradírok bizony hajlamosak potyogni használat közben (de ez lassan már a Lush termékek sajátossága, lásd arcradírok és tisztítók), illetve miután leradíroztam, egy nedves törlőkendővel letörölgetem az ott maradt felesleget, majd jöhet valami tápláló ajakbalzsam. Azt kell mondjam, hogy próbáltam én már itthon kutyulni cukros-mézes ajakradírt, de a cukorszemcsék túl nagyok voltak, a méz pedig túlságosan ragadt - így számomra sokkal kellemesebb a Lush termékeit használni. Szépen letisztítják az ajkat, és nálam a végeredmény magáért beszél, sokkal könnyebben és szebben tudom elteríteni a rúzsokat a használatuk után - szerintem kötelező darab egy ajakradír egy sötétebb matt rúzs viselése előtt, mert ég és föld lehet a végeredmény.
DSC01374
Az ajakradírok darabonként 25 grammosak és kicsivel több mint egy évig őrzik meg a tartósságukat. Beszerezhetőek a Lush boltokban, vagy a webshopban - A Santa's most 995 Ft-ért leértékelve, míg a Bubblegum 2.390 Ft. (Őszintén egy icipicit sokallom a teljes árat, most utánanézve azt hittem, hogy ilyen 1500 Ft körül mozog.)

(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményem.)