Üzemeltető: Blogger.

Ajakápolás| EOS Blueberry Acai ajakbalzsam

13067205692441000020439
A mai bejegyzés alanya egy ikonikus, itthoni drogériákban nem kapható ajakápoló, az EOS darabja. Nagyon izgatott lettem, amikor megláttam, hogy kapható lett az Iparfümérián - már csak azt kellett eldöntenem, melyik ízben szeretném, az ott levő kb tíz féléből.
DSC01744
Végül a Blueberry Acai-ra esett a választásom, aminek áfonya helyett számomra inkább trópusi gyümölcsös illata van. A kinézete... nos, az egy külön téma. Az Eos ajakbalzsamoknak egy jellegzetes alakjuk van, amire eddig minden ismerősöm mást mondott, aki meglátta - hasonlították cumihoz, Kinder tojáshoz, az égvilágon mindenhez. :D Egyébként ez az alak abszolút nem akadályoz meg semmiben a használat során - én külön örülök, hogy nem belenyúlkálós, hanem kenegetős, könnyedén odaférünk az ajkainkhoz vele. A teteje is szuperül zár, nem kell félnünk attól, hogy meglazul és leesik, így abszolút táskába dobós darab.

Az állaga egyik eddig kipróbált ajakápolóm állagára sem hajaz: kellemesen puha, picit viaszos-olajos érzetű az ajkakon. Sajnos bekenéskor nem szívja be az ajak, hanem egy réteget képez rajta (én személy szerint jobban szeretem, ha nem marad az ajakápoló után semmi az ajkaimon), viszont kellemesen hidratál jó pár óra erejéig. Úgy vettem észre, hogy nagyon addiktív: annyira aranyos ez a kis tojáska alakú forma és ez az illat, hogy néha már csak késztetésből érte nyúlok, holott az ajkaimnak semmi szüksége nem lenne rá éppen.
FSM 13067208216449000039592
Az összetevők: nos, azok előtt le a kalappal, ugyanis ajakápolóban én még ennyi hidratáló összetevőt nem láttam egyszerre. Egyből az összetevőlista első helyén az olivaolaj áll,  majd méhviasz, kókuszolaj, jojobaolaj, sheavaj, de van még itt napraforgó olaj, és e-vitamin is. Wow!
13067205684061000090038
Eos a természetes közegében :)

Az ítélet: Őszintén szólva nekem picit zavaró, hogy nem szívja be az ajkam, bár az összetevőlistát elnézve, amennyi belepakolt olaj és vaj van, ezt nem is csodálom. Ha egy szép és biztonságos összetevőlistával rendelkező ajakápolót kerestek és be akartok kukkantani a nagy hype mögé, bátran ajánlom az Eos darabját.

Online elérhető az Iparfüméria webshopjában, az áfonyáson kívül még összesen nyolc ízesítésben. Egy darab 7 g, és 1.900 Ft-ba kerül.