Üzemeltető: Blogger.

Ebay kívánságlista

ebay1
Újabb Ebayes kívánságlistám gyűlt össze (bár nem mutatok meg nektek mindent, mert az már tényleg kilométer hosszúságú lenne :D), de gondoltam egy kisebbet megosztok veletek, mert én is imádom nézegetni másoknál ezeket, mindig találok valamit, ami repül az én listámra...:D (A cuccokhoz tartozó linkeket folyamatosan pótolni fogom majd!)

$ 12
Tollas körömmatrica - nagyon tetszik, hogy ilyen színes, ideje lenne kacsintgatnom a nail art felé azt hiszem... (INNEN)
$ 12 (1)
Egy nagyon hasonló statement fülbevalóm volt, imádtam - kiestek belőle a kövek, így utánpótlásként ezt találtam (és meddig kerestem, míg ráleltem te jó ég..) (INNEN)
$ 12 (2)
Már van két Geneva órám, más fazonban és színben (egy nude és egy fehér), de ezt a feketét szívesen beújítanám melléjük, ez is olyan alapdarab :) (INNEN)
$ 12 (3)
A Real Techniques pirosítóecsetére azóta fáj a fogam, hogy kipróbáltam a Expert Face Brusht - így lehet, hogy nem az utánzatot, hanem az eredetit fogom beszerezni. (INNEN)
$ 12 (4)
Dínós mattítólap, ugye nem kell mondanom semmit? :D Sőt, nem is fogok, mert ez egy must have darab nyárra, úgyhogy egy nemsokára következő bejegyzésben mindent el fogok mondani róla, ezt nektek is látnotok kell! (INNEN)
$ 57
Annyira szép ez a gyűrű, remélem kényelmes is. (INNEN)
$ T2e C16 FHJGg FFm c Py1 OBRdf OCPY!! 60 12
Ez az ecset egy Nars ecset koppintás, én pirosításra / kontúrra használnám. (INNEN)
$ 57 (1)
Ez az ecset pedig szintén kontúrozáshoz jönne velem. (INNEN)
WK00602033
Sosem rendeltem még ruhát Ebayről, de ez a szoknya annyira olcsó, hogy lehet teszek vele egy próbát. 1.000 Ft körüli áron mozog. (INNEN)
$ 12 (5)
Ezekre a körömdíszítő csíkokra már mióta vágyom, úgyhogy épp itt volt az ideje megrendelni, nagyon kíváncsi vagyok rájuk! (INNEN)