Üzemeltető: Blogger.

Beszámoló | Somersby koktélrekord event

DSC08970 small
A mostani beszámoló ugyan nem kapcsolódik szorosan a beauty témájához, de mégis úgy érzem hogy szeretnék írni róla nektek, mert szuperül éreztem magam, úgyhogy kicsit elmegyünk a személyes téma felé is :)

WP 20150612 17 19 02 Pro
Az esemény meghívója a lehető legjobbkor jött, a hajtépéses vizsgaidőszak kellős közepén - iszonyatosan szuper volt kikapcsolódni egy kicsit. Ismét megrendezésre került a jubileumi sörfesztivál a Budai várban, melynek keretein belül rengeteg más program is csábította a látogatókat, többek között a Somersby koktélrekordja is

Megismerhettük Koroknai Klári bartendert, aki bevezetett minket a ciderkoktél készítésének titkába (ami roppant egyszerű egyébként és otthon is bármikor összedobható, én ezt nagyon méltányolom) A koktélba került Somerby cranberry cider, egy kis vodka, jég és gyümölcsök - abszolút nem érződött alkoholosnak, isteni finom volt, és amint belekortyoltam, azt vettem észre, hogy István Dani (aki végig konferálta és tudósította az eseményt a látogatóknak) mellettem áll a mikrofonjával meginterjúvolni, hogy mit gondolok a koktélról. Kicsit meglepődtem, de igyekeztem helyt állni :D A pulthoz egyébként bárki odajöhetett koktélt kóstolni, Klári szívesen csinált mindenkinek. :)
11353041 790578844392960 812002642 n
Készült egy kép is az ominózus "interjúról" :)

A látványosságról M. Tóth Zsolt jégszobrász gondoskodott, ugyanis egy hatalmas jégtömbből faragott egy Somersby feliratú poharat mindenféle véső-vágó eszközzel és egy lángvágóval - sosem láttam még jégszobrászatot élőben, így kb egy kisgyerek csodálkozásával néztem végig az egész showt, valami hihetetlen látvány volt tényleg!
DSC03073
A koktélrekordot egyébként sikerült megdönteni (hivatalosan bejegyezve a Magyar Rekord Szövetség által), összesen 693 liter koktél került abba a bizonyos jégpohárba, ehhez 1760 palack Somerby Cranberry cider, 89 liternyi vodka és 10 kg jég szükségeltettet, a lányok hatalmas vödrökkel öntötték a hozzávalókat.

Nagyon szuper volt kikapcsolódni egy kicsit a lányokkal - Andus és Dóri kísértek el, így egy igazi csajos program kerekedett a délutánból, ez már nagyon-nagyon kellett azt hiszem. :)

A koktél receptje:

Somersby Stronger
- 4 cl vodka
- 1 üveg Somersby Cranberry 
-citromkarika és jég, ízlés szerint

És így a végére egy kis hangulatos videó az eseményről, amit a szervezők készítettek: (és az elején engem is láthattok ha szemfülesek vagytok)



(A képek vegyesek: van amit én készítettem, van amit pedig Gera Zsolt)