Üzemeltető: Blogger.

Vendégposzt | L'oreal False Lash Superstar szempillaspirál

a spirál teljes egészében
Ismét egy vendégposzttal jelentkezem, ez már szám szerint az ötödik ilyen poszt a blogon - úgy vettem észre, hogy nagyon szeretitek és a pályázatokra is rengeteg minőségi munka érkezik. :) Időről-időre mindig igyekszem lehetőséget biztosítani nektek, olvasóknak arra, hogy ti is részt vegyetek ilyen módon a blog életében - nemsokára újabb felhívással fogok jelentkezni! Addig is olvassátok el a legújabb bejegyzést Zita tollából, aki a L'oreal új, kétvégű szempillaspirálját tesztelte le nektek - a képek a sajátjai. Köszönöm a munkádat, Zita!

Meától kaptam a lehetőséget, hogy teszteljem ezt a szempillaspirált, amit ezúton is köszönök neki!

A L'Oréal False Lash Superstar kétvégű szempillaspirálját próbáltam ki, a következőkben láthatjátok a tapasztalataimat és a véleményemet róla. 
fehér oldal
Nem újdonság számomra a L'Oréal-tól ez a kétvégű kialakítás, korábban is használtam már tőlük egy ilyet, Volume Shocking volt a neve és imádtam! Akkoriban hihetetlenül innovatívnak számított ez a megoldás és nem mellesleg csodálatos szempillákat eredményezett. Emiatt annyira nem vagyok meglepve, hogy ismét egy hasonló spirállal állt elő a cég, bár ezen a téren szinte már minden  lehetőséget kiaknáztak a gyártók, nehéz valódi újítással előrukkolni. 
fekete oldal
A szempillaspirál külseje a megszokott elegáns L'Oréal vonalat hozza, fekete és ezüst kombinációjú, alakjában teljesen a korábbi Double Extension spirált követi. Középen elkeskenyedő, nagy méretű (nem éppen neszeszerbarát) a csomagolása, a két végén fűzőmintázattal. A csomagolás ezüst részei már most hihetetlenül karcosak, pedig nem hordtam magammal egyetlen napot sem, csak reggel használtam, remélem a feliratok nem fognak idő előtt lekopni.
az egyik szem még spirál nélkül, a másik spiráll
A csomagolás műszempillahatást igér, de angolul csak ennyit olvashatunk: spectacular push-up effect fibers, azaz látványos push-up hatású ’rostokkal’ szépíti a szempillákat. Gondolom arra utalnak ezzel a gyártók, hogy a fekete pigmentekkel dúsított formulájú festékkel érhetjük el a műszempilla effektust, bár erről szívesen olvastam volna többet a csomagoláson.
kollázska
A szempilláim, ahogyan a képeken is láthatjátok, világos színűek és vékonyak, viszont elég hosszúak eredetileg is, úgyhogy leginkább a dúsításra szoktam helyezni a hangsúlyt szempillafestés során. Az 1-es számú oldalon találjuk a spirál primer (alapozó) részét, amely a dúsításért felel. Bevonja a szempillákat, amelyek ezáltal nagyobb volumenűek lesznek, felkészítve őket a fekete rétegre. Már a fehér festék után láthatjátok a szempilláimon, hogy mennyivel vastagabbnak, tömörebbnek hatnak, már ekkor lényeges volt a különbség a kiinduló állapothoz képest.
sok festék, 'pókláb' hatás, felkenődött festék
A fehér oldal keféje középen elkeskenyedő, homokóra alakú, hagyományos szálakból álló kefe. Számomra kissé megnehezítette a felvitelt, mert a spirál vége nem csúcsos, így a szemzugban lévő apró pilláimhoz nagyon nehezen fértem hozzá.  A hosszabb távú tesztelés során kitapasztaltam, hogy ha kicsit többet várok a fehér réteg felkenése után, akkor a fehér festék nagyon keményre és vastagra szárad a szempilláimon és nagyon nehéz rákenni a feketét, az eredmény sem lesz túl szép. Úgy vettem észre, hogy akkor érhető el a spirállal a legjobb végeredmény, ha először felvisszük az alapozót mindkét oldalra 1-1 rétegben, majd ezután rögtön alkalmazzuk is a fekete színű festéket. Ilyenkor a primer anyag még kellően nedves és rugalmas, könnyebben elegyedik a fekete festékkel.
teljes sminkkel, nap végén 2
A 2-es számú oldal tartalmazza a gazdag formulájú fekete festéket. A festék elég nedves, remélhetőleg nem fog hamar kiszáradni. Ezen az oldalon, ahogy a képen is láthatjátok, teljesen más alakú a kefe, inkább félhold alakúnak mondanám, de ez is hagyományos szálakból áll. A szempillákat ezúttal inkább már csak hosszabbítani tudjuk, mert a fehér oldal a dúsítást már elvégezte. Festés közben a spirálkefe kialakítása kissé megemeli a szempillákat, nem tudom ez a hatás mennyire érzékelhető később, vagy fokozható-e szempillagöndörítővel. Mivel a kefe igen nagy, minden igyekezetem ellére is összekentem vele a szemhéjamat, nehéz volt vele szépen dolgozni. Felvitel után a szempilláim hangsúlyosak, de mégsem érzem nehéznek őket, továbbra is rugalmasak és puhák. 

A szempillaspirál mindkét végén lévő festéket egy rétegben vittem fel, de még így is sok festék került a szempilláimra. 

A nap végén nem tapasztaltam potyogást, kenődést, nem pergett le a szemem alá. Normál sminklemosóval könnyen eltávolítható.

A spirál két oldala megfelelően működik együtt, lényegében nem volt vele problémám. Alapvetően meg vagyok elégedve ezzel a szempillaspirállal, szép pillákat eredményezett, de nem tapasztaltam olyan hihetetlen változást a korábbi szempillaspiráljaimhoz képest, extrémebb hatásra számítottam. Teljes áron valószínűleg nem vásárolnám meg.

A spirált megvásárolhatjátok a drogériákban (4.599 Ft) és az Iparfümérián is (3.850 Ft