Üzemeltető: Blogger.

H&M beauty: Tawny Peach pír teszt swatchokkal és élesben

DSC03646
Nemrég megújult a H&M egész sminkvonala, és közel 700 darab új termék érkezett az üzletekbe - sokkal elegánsabb állványokon. Természetesen én sem bírtam ki, hogy ne vegyek valamit az újdonságok közül, így landolt a kosaramban egy nude ajakceruza és egy nude pirosító (amihez Anna tesztje adta meg a végső lökést, ezúton is köszi!), ez utóbbit mutatnám ma be nektek.

DSC03644
Nagyon régóta szerettem volna egy olyan pírt, ami nude színű, egy kicsit hidegebb és bármihez fel lehet dobni - a Tawny Peach pont ilyen. Az árnyalat nem 100%-osan olyan amit elképzeltem, egy picivel több benne a barna tónus, de még így is nagyon szép - de mielőtt ennyire előre rohanunk, nézzük meg a külsőt.
                   DSC03657
Ritkán írok a termékek külsejéről mert nem tartom fontosnak (hacsak nincs benne valami kiemelkedő), de itt sajnos muszáj megemlítenem a csomagolást. És hogy mi a baj vele? A lehető leggyengébb műanyagból készült. A promóképek alapján egy masszívabb műanyag kompaktra számítottam; de a termék tényleg a lehető legrosszabb, legkönnyebb gyerekjátékra hajazó csomagolást kapta. Nagyon félek hogyha egyszer véletlenül leejtem, az egész darabokra törik.
DSC03652
A pír állaga nagyon selymes, és abszolút nem porol - ez számomra nagyon pozitív tulajdonsága. A színe barnás nude, a finise pedig minimálisan szaténfényű - pont annyira amennyire kell, nagyobb darab, potyogós csillámok nélkül. Jobban kedvelem a matt píreket, de itt annyira minimálisra fogták ezt a kis fényt, hogy abszolút nem bánom.

A pigmentáltsága számomra tökéletes, egyszer felapplikálva visszafogott a végeredmény, ami gyönyörűen építhető akár az erősebb pírig is. A kedvenc ecsetem hozzá az Eco Tools Tapered blush brush ecsete (nemsokára írok róla tesztet is), ami gyönyörűen és foltmentesen simítja fel az orcára a pírt. Az arcon a színe építés előtt visszafogott nude, utána egy picit barnásabb és barackosabb. A tartóssága is nagyon rendben van, 4-5 óráig simán bírja a gyűrődést az arcon, utána kezd csak el halványodni.
élesben
Élesben, natúr szemsminkkel és rúzzsal

Ha pirosítót viszek fel, mostanában csak a H&M darabjáért nyúlok - nagyon megszerettem, és a minőségével kapcsolatban sincs semmi kifogásom. Egyedül a csomagolást rónám fel feketepontként, - kiráz a hideg ettől az ócska törős műanyag csomagolástól :( A pírekhez van teszter is és dobozban érkeznek - bár sajnos a lefóliázást itt sem vetették be...  Amikor kértem a pénztárnál, hogy azért nyissuk ki a dobozt, hogy megnézzem nem-e tapicskolt bele senki, egy megvető pillantást kaptam csak a kasszás lánytól, hogy ugyan már nem is tudná senki felbontani mert az egyik végén az árnyalatnév csíkja elszakadna. Igen ám, de van másik vége is ami simán felnyitható... na mindegy. Azért menjetek biztosra, mielőtt vásároltok. ;)

Beszerezhető online, vagy a H&M-ekben (A Vörösmarty tériben biztos van, a többibe nem tudom eljutott-e már), 1.990 Ft-ért -  az ára szerintem teljesen rendben van a minőségéhez mérve, egyedül a csomagolás lehetne egy fokkal jobb, legalább egy Essence-Catrice szintű. Rengeteg csodaszép árnyalat van még egyébként belőle, plusz krémes verzióban is elérhető. :)