Üzemeltető: Blogger.

Haul | Sephora zsákmány

kisebb
A sminkes kollekciómban azok a darabok a gyöngyszemek, amik ritkák - azaz ikonikus, itthonról nem vagy csak nehezen beszerezhető darabok. Van egy tündéri nővérem aki azt nagyon jól tudja rólam, így a franciaországi nyaralás előtt első dolga volt megkérni, hogy írjak neki egy listát mit szeretnék a Sephorából. Ennek hallatára természetesen majd kiugrottam a bőrömből :) Mindenképpen szerettem volna egy bejegyzést szentelni a termékek bemutatásának - illetve kettőt, mert jön majd az éles teszt is később.

DSC03610
A kívánságlista megalkotását kb 2-3 napos szörfözés előzte meg a Sephora francia oldalán - arra gondoltam, hogy az ikonikus high-end termékek felé orientálódnék (MUFE, Tarte, Nars Urban Decay, stb) de végül annyira nem tudtam dönteni, hogy arra gondoltam kezdjük "kicsiben", és nézzük meg először, mit tudnak a Sephora saját márkás termékei.
DSC03621
Természetesen nem is én lennék, ha nem az ajakkencék és azon belül is a matt dolgok felé irányultam volna - nálam egy márka "belépő" terméke a matt ajakrúzs, ha az jó, akkor már nagyon nem érhet csalódás. Így a hosszantartó rúzsokra esett a választásom. Ezekből összesen 26 színt találunk, három különböző finissel: semi-matte (félmatt), metallic, matte,  Nem akartam egy újabb nude színt, így egy nagyon élénk, kicsit pirosas-narancsos beütésű korallt választottam: a N15 Coral Calling nevű árnyalatot, aminek a finise félmatt. Abszolút olyan árnyalat ami a lusta napokra tökéletes: szemsmink nélkül is feldobja az egész megjelenésedet.
DSC03612
Másodikként választottam mellé a márka mini ajakceruzáiból, ami 18 árnyalatban érhető el a baracktól a nudeon át az egész barna árnyalatokig. Nem feltétlenül a rúzshoz választottam az árnyalatot, egyszerűen csak szerettem volna egy korallos-barackos ceruzát, így esett a választásom a legelső N1 Bright Coral nevű darabra. Ennek egy kicsit narancsosabb beütése van mint a rúzsnak, de szintén ugyanolyan élénk, "nem lehet nem észrevenni" árnyalat.
DSC03623
DSC03630


11931744 10207410878166980 1458358685 n
Harmadikként egy Smashbox primer lett volna a listán, azonban utólag derült ki hogy zsíros bőrre van, így nővérem kiválasztotta nekem a márka "szépítő", hidratáló vizét, ami a csomagolása szerint alkoholmentes, hidratálja a bőrt, bőrgyógyászatilag tesztelt és parabének nélküli. Hasonlít a termálvizes-arcpermetes koncepcióra, csak ebben illatanyag is van - sajnos bőven az összetevőlista elején, így aki erre érzéken annak nem ajánlanám - az én bőrömnek semmi problémája nincsen vele, szerencsére nem vagyok érzékeny az illatanyagokra.

Ezek lettek volna a Sephorás haul termékei, kíváncsi vagyok nektek melyik keltette fel az érdeklődésetek, miről szeretnétek először tesztet látni? Illetve ha van kedvetek, írjátok meg azt is, ti mit próbálnátok ki a legelső alkalommal a Sephorából!