Üzemeltető: Blogger.

Megújul a blog, avagy Nail Polish Maniac 3.0

elsőkép
Nagyon izgatottan pötyögöm most nektek ezeket a sorokat, hiszen ahogy megnyitjátok a blogot, teljesen más tárul elétek, mint eddig. A felület kapott egy új sablont a nővéremnek köszönhetően- eredetileg a négy nap múlva beköszöntő blogszülinapon terveztem felfedni, azonban nem bírtam megülni a fenekemen és ma átraktam. A sablon színezése, variálása teljesen a kulisszák mögött folyt, az elmúlt napokban ezen dolgoztam hosszú-hosszú órákat, és végre teljesen kimondhatom, hogy kész van. :) A színséma egy teljesen random sugallatnak köszönhetően orgonalila lett, szerintem nagyon frissítő és üdítő az összkép így.

A címben levő 3.0 nem csak az új sablonra és a blog közelgő születésnapjára utal, hanem új dolgokra is: két éve (hajjaj, de rég volt) volt utoljára sablonváltás, akkor jött be az előző kinézet a blognak. Régebb óta éreztem már, hogy időszerű lenne már egy kis vérfrissítésnek külsőleg - habár én az a lány vagyok, aki szereti az állandó dolgokat maga körül, már én is kezdtem unni a régi sablont. 

Az új kinézettel együtt még egy "változás" jön: igyekszem ezentúl a képek minőségében tenni egy ugrást, és még szebbeket, kifejezőbbeket prezentálni nektek - ez már régi vágyam volt, nagyon nem voltam elégedett a minőségükkel már nagyon-nagyon régóta. Így tehát ugyanúgy zakatolunk tovább, remélem, hogy tetszik nektek az új külső. :) Sajnos a sablon nem bírja a hosszú ő,ű és efféle betűket, erre megpróbálok megoldást találni, addig viszont sajnos furán fognak kinézni a bejegyzésekben és a címekben.

Mielőtt azonban véget vetnék a posztnak, szeretnélek elnavigálni benneteket a megújult blogon. Ismét van felső menüsorunk, itt annyi a változás, hogy a teszteket ezentúl egy legördülő menüpontban találjátok meg kategóriánként rendezve, mellette pedig a sajtóesemények fület.
másodikkép
Természetesen nem került minden fajta bejegyzéstípus a menübe, ha márkára vagy kulcsszóra keresnétek, oldalt megtaláljátok a keresőt.

A social media ikonos elérhetőségek továbbra is megmaradtak, szintén oldalt, tovább görgetve pedig maradtak az eddig is megszokott menüpontok, úgy mint a feliratkozás panel, a kedvenc bejegyzéseitek, stb.

Remélem, hogy tetszik nektek az új felület - ha bármi javaslatotok vagy észrevételetek van (valami nem vagy nehezen olvasható), írjatok kommentben bátran!