Üzemeltető: Blogger.

High-end sminkfixáló? Urban Decay All Nighter tapasztalatok

főkép
Nagy erőkkel keresem-kutatom azt a sminkfixálót ami számomra tökéletes - Az Urban Decay darabjára Jaclyn Hill videóiban figyeltem fel, onnantól került fel a képzeletbeli kívánságlistámra is. Amikor nővérem Münchenben járt, megkértem hogy szerezzen be nekem egyet, így végre lehúzhattam a kívánságlistámról - ma pedig elmesélem nektek, mik a tapasztalataim vele. :)

másodikkép

Eddig három márka sminkfixálóját próbáltam (az Alverdéét, a NYX-ét és a Makeup Revolutionét, teszt itt és itt), és ugyan a NYX viszonylag sokáig tartotta a sminkemet mattan, mégsem éreztem tökéletesnek egyiket sem. Mindegyik fújása után éreztem az arcomon, hogy ott az a bizonyos réteg, ami bevonja ilyenkor a sminket, és egy minimális fényes réteget varázsol az arcra.   Az All Nighternél viszont meglepődve tapasztaltam, hogy semmit sem érzek a kifújása után az arcomon, pláne nem fényességet - szépen békében meghagyja a sminkedet, felesleges olajos réteg nélkül.

A szokásos kifújkálós termékről van szó, ami a biztonság kedvéért két kupakot is kapott.  A csomagolás szerint olajmentes, parabénmentes, és hőmérséklet-szabályozó technológiával készült - bevallom őszintén, ez utóbbi nevetséges marketingszövegnek  hangzik így elsőre, azonban  a sminkfixáló tényleg tart nagyon meleg környezetben is. Olyan fontos alkalmakkor szoktam bevetni, amikor azt szeretném, hogy ne kelljen több óránként a tükörben csekkolni a sminkemet, hogy kifényesedett-e, ott van-e, nem mászott-e el. Volt, hogy kimelegedve siettem, mert épp késésben voltam, de a beérkezés után ez az arcomon abszolút nem látszott meg :) A használata: fel kell rázni, 2-4x T és X formában átfújni az arcot vele.

Az illata a szokásos sminkfixálókra hajazó "gyógyszertári" illat, azonban ez a kifújás után szerencsére azonnal elillan. Ahogyan fentebb is írtam, nem érezni a fújása után plusz réteget az arcon. Nekem több, mint öt órán keresztül tartotta matton és a helyén amit odaraktam, valami földöntúli érzés volt úgy belenézni a tükörbe, hogy még az orrom sem fényesedett ki jó pár óra elteltével sem...:D 

harmadikkép

Úgy érzem, hogy végre sikerült megtalálnom azt a sminkfixálót, ami a legközelebb áll a tökéleteshez, és tényleg számíthatok rá, ha arra van szükségem hogy a sminkem egyenletes, matt és hosszantartó legyen. Az Urban Decay darabja pontosan azt a minőséget nyújtja, amit már csak hallomásból is várnánk a Naked paletták "anyukájától" :)

Beszerezhetőség: sajnos csak külföldön juthatunk hozzá online webshopokból, vagy a Sephorából. Utóbbiban a kisebb (30 ml kiszerelés)  ára 14 dollár, ami kb 4.000 Ft-nak felel meg - ez elsőre soknak tűnhet, de ha azt vesszük, hogy a NYX darabját is ugyanennyiért vesztegeti itthon a Müller, szerintem sokkal jobban megéri. Létezik még egy hatalmas, 118 ml-es kiszerelés, ami a kicsinek árában a duplája, azaz 30 dollár.