Üzemeltető: Blogger.

Beszámoló | Polarisol fényterápiás kezelésen jártam

IMG 3019

Nemrég egy kedves meghívást kaptam a Polarisol jóvoltából, hogy menjek el és próbáljam ki én is a polarizált fény jótékony hatásait egy tizenöt perces kezelés keretein belül, amire kíváncsian mondtam igent. Ebben a bejegyzésem egy kicsit szeretnék mesélni magáról a polarizált fényről magáról, illetve a kezelésről, mert elég érdekes információkkal gazdagodtam az ott létem alatt. :)


A kezelések lényege, hogy egy kifejezetten erre szakosodott eszközzel kezelik az arcot, aminek az alapját a polarizált fény adja - ez emberi szemmel nem érzékelhető, és a legnagyobb előnye az, hogy nem tartalmaz káros UV sugarakat. Ezek az eszköszök otthoni és professzionális használatra egyaránt alkalmasak. A polarizált fényt egyébként rengeteg területen használják mint segédeszköz, legyen szó akár fizioterápiáról, reumatológiáról, sebgyógyításról, kozmetikáról, aknéról, herpeszről, gyermekgyógyászatról, vagy szezonális hangulatzavarról - de a lista szinte a végtelenségig folytatható.

Pic Monkey Collage

Nyilván egy kezelés alatt nem fog csoda történni a bőrünkkel, azonban én kíváncsi voltam, hogy hogy néz ki egy ilyen 15 perces alkalom. Maga az eszköz hasonló, mint a Bioptron lámpa (ezt még kiskoromból ismerem, mint legközelebbi tapasztalat), és tulajdonképpen úgy néz ki, mint egy nagyobb Ipad  (a hasonlatért bocsánat, de ez áll hozzá a legközelebb). Annyi történik, hogy bekenjük az arcunkat egy krémmel befekszünk alá, a fény felé fordítjuk a fejünket és relaxálunk - kicsit olyan, mintha napoznánk, csak itt közben nem támadja a bőrünket az UV sugárzás. Bevallom őszintén, én kellemesen ellazultam alatta, míg a másik székben nővérem egyszerre próbálta ki az arcán és az ínhüvelygyulladásos kézfején, hiszen azon is segít. A kezelés végeztével nem tapasztaltam nagy változást (ahogyan írtam, ezt egy alkalom után ne is várjuk), de a bőröm egyenletesebbnek és kisimultabbnak tűnt a szokottnál (ez a vizsgaidőszak közepén még jól is jött :)

Ha bővebben is érdekel benneteket a téma, megtaláljátok őket a weboldalukon, illetve a Facebookon is.

(A kezelésért cserébe ellenszolgáltatást nem fizettem és nem kaptam, a bejegyzésben leírt információk az őszinte véleményem tükrözik.)