Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | China Glaze Beauty Within

marad2

Ha emlékeztek még, ez a lakk a karácsonyi kívánságlistámon szerepelt, a Don't make me wine-nal egyetemben. Jó kislány lehettem, ugyanis mindkettőt megkaptam, így a China Glaze a múltkori csalódás után (Too Yacht to Handle lakk) bizonyíthat. Na de nem is szaporítom tovább a szót, lássuk!

marad3
A lakk maga az összes swatchon egy brutális neonszínnek tűnt nekem, aztán mikor élőben felkentem, kiderült hogy ő igazából egy gyönyörű középrózsaszín. Érdekes módon a képszerkesztőben rózsaszín, a sima képnézegetőben pedig már vad neon fuksziára hajaz, így most fogalmam sincs hogy ti melyik oldalát fogjátok látni a képeken. (remélhetőleg a rózsaszínt.. :D)

Az állaga egy picit nekem túl híg, az ecset hajlamos túl sok anyagot felvenni, így érdemes jól lehúzogatni többször is. Az ecset vékony és keskeny, azonban ez egyáltalán nem probléma, jól lehet vele dolgozni. A lakk szerencsére nem csíkoz (vééégre). két rétegben adja ki az igazi színét és a félig matt finisnek köszönhetően (amit nem gondoltam volna, én krémre számítottam) rendkívül gyorsan is szárad.
marad1
Nagyjából a 3. napja van a körmömön, alatta az Essence 24/7 alapjával, felette pedig a Seche Vite gyorsszárító bombabiztos fedőlakkjával, így szerintem jó darabig meg sem fog moccanni a körmeimen.

És ha már Seche Vite, ez a fedőlakk gyönyörű fényt adott a matt lakknak, egyszerűen olyan zselés hatása van ha ránézek, tőle ragyog így a képeken a lakk. Őt is szeretném majd bemutatni nektek a blogon, egyelőre még barátkozunk.

Ez a lakk visszaadta a China Glaze márkába vetett hitem, egyszerűen gyönyörű ez a szín - alig várom, hogy felkenjem a másikat is... :)