Üzemeltető: Blogger.

Ecset | Brush art duo fibre ecset teszt

DSC00056

Nem titok előttetek, hogy imádom a Brush Art család ecsetkéit (száj, kabuki), hiszen ár-érték arányban verhetetlenek. Így ma egy újabb tagot szeretnék bemutatni, méghozzá a Brush Art duo fibre ecsetét.


DSC00057
DSC00062

Az ecset maga nem annyira tömött, mint pl a Mac-es Rihannás változat (lásd itt), azonban szintén nagyon puha. Az elején nálam hullajtott pár szálat, azóta szerencsére ez nem fordult elő. Hivatalosan pirosítóecsetnek van írva, aztán púderecsetnek, a kettő közül az elsőnél szuperál jól. Én nagyon szépen fel tudtam vinni és eloszlatni a pirosítót vele. (Főleg a pirosítópalettában lévőket, nagyon jól felveszi őket). Azonban tökéletes még arckrémek felvitelére (egy Mac sminkelésen vitte fel a szérumot és krémet a sminkes egy ilyen ecsettel, csodálkoztam is, mikor mondta, hogy így könnyebb), egyszerűen pillanatok alatt gyönyörűen beledolgozza a bőrbe. A Maybelline BB krémemet is nagyon könnyedén bele tudom simítani az arcomba, és eldolgozni - folyékony alapozóm nincsen, így abban nem tudok információt szolgáltatni, de mindenképpen ki fogom próbálni úgy is.

A púder felvitelét én nem szeretem vele, szerintem abban abszolút nem jó, arra inkább a Lily Lolo, vagy a másik Brush Art kabuki ecsetét használom.

A termék értékelése nálam 5/5, és elengedhetetlen része lett a sminkrutinomnak.

Megrendelni 640 Ftért az Iparfüméria áruházából tudjátok, javaslom, hogy nézzétek meg a többi ecsetet is, egyszerűen szuperek!