Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Az igazi: Lush Angels on Bare Skin arctisztító

DSC00152

A legjobb arctisztítót nehéz megtalálni - én az elmúlt évben ötöt is elfogyasztottam. A Balea cinkes arcradírja jó volt, de nem találtam belőle többet, a saját házi készítésű cukros-olivaolajos radír is jó volt a bőrömnek, de nem volt lehetőségem mindig kevergetni. A Balea krémesnek mondott homokradírja egy katasztrófa volt, a Babaria Aloe Verás terméke pedig - mint kiderült - abszolút nem is való száraz bőrre. Nem gondoltam volna, hogy a Lush Angels on Bare Skinjében fogom meglelni a Nagy Ő-t, de így lett. Lássuk!

DSC00160

A kis próbaadagos műanyag tubusomon ugyan nem szerepelnek a termék információ, bemásolom Nektek a Lush honlapjáról. Az eredeti dobozka 100 g terméket tartalmaz. Mandulatejet, darált mandulát, illetve kaolint és illóolajokat tartalmaz, a tetején pedig levendulát találsz.

 A 100 gramm valószínűleg akár egy fél, vagy egy évig is kitart, hiszen én ezt a próbaadagot is legalább két hónapja használom, és még mindig megvan a negyede. Az arctisztító legnagyobb titka abban rejlik ugyanis, hogy ha belekukkantasz a dobozba, egy barna masszát fogsz látni erős illattal, levendulákkal a tetején. A használat úgy történik, hogy kiveszel egy kis adagot, elkezded morzsolgatni a kezedben, így egy mandulás, radírszerű állagot kapsz, amivel már tisztíthatod is az arcodat.

Egyetlen és legagyobb hátránya, hogy potyog - én az elején többet ejtettem a mosdókagylóba, mint az arcomra, és még a mai nap is hajlamos vagyok elpotyogtatni egy kevés mennyiséget a termékből. Illetve amit nem igazán szívlelek még benne, az a nagyon erős illat - ami nem a szokásos illatanyag, hanem illóolajok elegye. Eléggé erős, és nekem nem annyira tetszik, azonban ezt az arctisztító hatásáért cserébe meg tudom bocsátani, ugyanis a masszából kiváló darált mandula szemcsék tökéletesen leradírozzák a bőrt, és nem karcolnak. Még sosem láttam olyat, hogy ennyire gyengéd radírszemek ilyen alapos munkát végezzenek - miután leöblítem az arcom, iszonyatosan puha és egyenletes lesz a bőröm, nem húzódik, nem szárít, egyszerűen tökéletes a végeredmény - és ez pontosan az, amit az előző öt radírtól joggal elvártam volna. Rá szoktam még dobni egy icipici hidratálókrémet, így az arcom még puhább lesz.



És számomra a másik legdicséretesebb tulajdonsága az összetevői. Nincs benne semmiféle természetellenes anyag! Se parabén, se parfüm, az égvilágon semmi! Ennyire gyönyörű összetevőkkel rendelkező terméket nehezen találni a boltok polcain.

Eg szó mint száz, a potyogás és az erős illat ellenére ez egy tökéletes arctisztító termék a száraz bőrűeknek, és amint elfogy, én biztosan fel fogok tankolni belőle teljes kiszerelésben. 2.390 Ft a 100 grammos kiszerelés ára, ami picit soknak tűnhet elsőre, de szerintem ez tipikusan az a termék, ami minden forintot megér, és nagyon örülök hogy rátaláltam!  Egyébként érdemes körbenézni a honlapon is, hiszen nemrég érkeztek meg a karácsonyi termékek! :)