Üzemeltető: Blogger.

#14 Illatgardrób | Playboy VIP for Her

DSC00625
Nagyon rég volt már parfümteszt a blogon, ezért úgy gondoltam, egy újabb pénztárcabarát illatot mutatok ma be nektek, amely tökéletes lehet erre a zimankós időszakra - ez pedig nem más, mint a Playboy VIP for Her.


DSC00626
Aki régebb óta olvas, az tudja, hogy ár-érték arányban nagyon jónak tartom ezeket a parfümöket. Mindegyik más karakterű, és rengeteget próbáltam már, de egyikben sem csalódtam még. Nos, ez a helyzet a mai illatunkkal is. :)

fej: bazsarózsa, nektarin, narancsvirág

szív: vanília, alma, piros bogyós gyümölcsök

alap: pézsma, szantálfa és kasmír

Első szippantásra az édes narancsvirág nagyon jól kiérezhető az illatból, mellette finoman húzódik meg a bazsarózsa. Később már érezni a vaníliát is, majd az alapillatnál becsatlakozik ezek mellé a pézsma, a szantálfa és a kasmír - ezek szolgáltatják a fűszeres alapot az illatnak. Nem akarják átvenni az uralmat az édesebb és gyümölcsösebb jegyek felett, hanem nagyon szépen, harmonikusan összesimulnak és így keletkezik az a fajta illat, amit én csak úgy hívok: "bújós illat". Számomra ez tipikusan az az illat, ami az édességével és a melegségével körbeölel, és olyan, mintha a kedvenc, puha és meleg kötött pulcsidba bújnál bele. (Oké-oké, ha ezt még egyszer leírom, nyugodtan szóljatok, hogy elég volt már! :D) Télen nekem ezek a kedvenc típusú illataim.

A VIP tökéletesen megállja a helyét a hétköznapokban és az alkalmi eseményeken is, csak arra figyeljünk, hogy ebből a típusú illatból a kevesebb néha több - ha sokat fújunk, pont az ellenkező hatást érjük el, és egy masszív, tömény illatfelhő fog lebegni utánunk. Évszakot tekintve inkább az ősz és a tél az ő terepe.

Tartósságát tekintve nekem elég jól teljesített, bár tény, hogy olyan 4-5 óra után már csökken a hatósugara, és inkább bőrközeli lesz.

Összességében szerintem egy kellemes, meleg, édeskés és bújós illatról van szó, akik kedvelik az ilyeneket a hidegebb időszakokban, azoknak bátran ajánlom.

Beszerezhető a drogériákból és Iparfümériáról, utóbbi helyen a 30 ml-es kiszerelés 2.360 Ft-ba kerül.

Tesztek a többi illatról: Generation, Super Playboy, Play it Sexy

(A parfümöt tesztelésre választottam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)