Üzemeltető: Blogger.

#19 Illatgardrób | Playboy Play it Lovely

DSC00622
Ez a Playboy parfüm már nagyon régóta vár arra, hogy bemutassam nektek a blogon, és mivel lassanként elfogy, mindenképpen meg akartam tenni még előtte. :) A képek még nagyon régen készültek, és elfelejtettem újra befotózni a parfümöt, ezért bocsánat!

Lassan nem lesz már olyan Playboy parfüm, ami ne szerepelt volna a blogon - talán 2-3 darab van, amit még nem próbáltam, de reményeim szerint sort kerítek azokra is hamarosan! :)

Fej: citrusok, szeder, barack
Szív: orchidea, tubarózsa
Alap: ámbra, tonkabab, pacsuli

DSC00623
A Lovely egy nagyon kellemes, édes illat - az a fajta édes illat, amelyik nem cukrosan édes, hanem kellemesen körülleng, és nem fullaszt meg sem téged, sem a környezeted. Van, hogy a citrusos illatok dominálnak első szaglásra, van hogy a szeder és a barack. A Lovely azonban nagyon hű a nevéhez, tényleg egy nagyon kellemes, mindennapi illatkompozícióról van szó - megállja a helyét akár a rohanós hétköznapokban, akár egy alkalmibb eseményen, egyszerre tud elegáns és hétköznapi is lenni. Ez az illat amit talán még az édes parfümökért nem rajongók orra is kedvelni fog, ugyanis az ámbrának és a tonkababnak köszönhetően egy icipici fűszeres felhangot kap, amitől nem válik egyhangúvá.

Korosztályban szerintem nagyon széles a skála, a tiniktől kezdve a felnőtt nőkig bárkin el tudom képzelni ezt a parfümöt tényleg. Évszakhoz sem tudnám igazán kötni, szerintem mind a négy évszakban szuper választás lehet - ahogy pedig fentebb írtam, az alkalom sem igazán mérvadó, mindegyiken megállja a helyét. Ritkán írok ilyet egy parfümről, de a Lovely tényleg egy univerzális illat, korosztálytól és alkalomtól függetlenül.

Összességében én nagyon szeretem ezt a parfümöt, szívesen nyúltam utána akár egy vizsga előtt, akár a rohanós egyetemi hétköznapokban - szerintem egy kifjezetten jól sikerült illata ez a Playboy illatcsaládnak.

A többi Playboy parfüm tesztjei:
Play it Sexy Pin Up
Play VIP for Her
Generation
Super Playboy for Her
Play it Sexy

A parfümök kaphatóak a drogériákban, parfümériákban, vagy akár az Iparfümérián is megrendelhetitek őket, utóbbin a 30 ml-es változat 2.390 Ft-ba kerül.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)