Üzemeltető: Blogger.

#22 Illatgardrób | Playboy Play it Wild

IMG 8125

Tudjátok rólam, hogy szeretem a pénztárcbarát és jó párosítású illatokat - a Playboy pedig pont ilyen. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy egy-két darab kivételével már majdnem az összes parfümükről esett szó teszt formájában a blogon - vannak köztük kiemelkedő, jó és kevésbé jó darabok is, de természetesen ez is nézőpont és ízlés kérdése :)  A márka legújabb illatcsaládjának tagja pedig párducmintába öltözött, és a Play it Wild nevet kapta.

IMG 8119

A csomagolással kapcsolatosan annyi kifogásom van csak, hogy fura hogy nem látom mennyi van még a parfümből, jobban örültem volna egy körbefutó párducmintás csíknak az üvegen. A név alapján erős, karakteresen kerítésszaggató illatjegyeket vártam, azonban meglepetésemre egész lágyak kerültek a parfümbe: a fejjegyben narancs, körte és neroli van, a szívjegyben narancsvirág, kóla (de fura ezt így leírni) és rebarbara lakozik, az alapillatot pedig az ámbra, vanília és az ibolya adja.

IMG 8124

Kifújás után erőteljesen érezni benne a narancsot - ez nem csoda, rengeteg Playboy illat nyitánya a mandarin, a narancs vagy más citrusos jegyek. Első szimatolásra egy gyümölcsös édes koktél jut róla eszembe, ami később kap egy fűszeresebb, vadabb felhangot az ámbrának köszönhetően. Az édességét egyértelműen a vanília adja, a  háttérben pedig meghúzódik az ibolya is. Összességében egy kellemesen gyümölcsös-virágos alapot kapunk meghintve egy kis pikáns fűszerességgel, ami néha a háttérben marad, néha pedig előtör - ez abszolút a viselő bőrének kémiájától függ. A kóla illatjegyét én abszolút nem vélem felfedezni benne, bár ez nem is annyira baj, nem szeretem sem az illatát, sem az ízét.
Az ámbrának, a vaníliának és a nerolinak köszönhetően abszolút ősz-kompatibilis, megadja az illat melegségét (már ha ősz is lenne mellé, de egyelőre én még abszolút a nyárban érzem magam), és tényleg van benne egy csipetnyi vadság, fűszeresség, emiatt abszolút elegáns is egyben az illat.

A tartósságával semmi gondom nem volt, reggel kifújtam és az egyetemen ülve még délután is éreztem belőle - természetesen halványodott ez idő alatt, de nem tűnt teljesen el. Hétköznapokra és alkalmakra is szívesen hordtam, szerintem mindkettőre abszolút kompatibilis.
parfümélesben
Évszak tekintetében szerintem az őszt-telet mondanám, a pikánssága miatt én nyárra-tavaszra nem fújnám. Korcsoportban az egész fiatal lányoktól a komoly nőkön át el tudom képzelni bárkin, szerintem abszolút nem lett tinis illat - anyukámnak és nővéremnek egyaránt tetszett amikor megszaglásztattam velük. :)

Azonban mielőtt véget vetnék a tesztnek, beszéljünk kicsit a tusfürdőről is, ami már nem birtokolja a parfüm illatjegyeit - a csomagolás szerint gourmand karamellillatot áraszt - ez egy nagyon tömény, édes karamellillat némi melegséggel. Elsőre a Pink Sugar ugrott be róla a töménysége és az illata miatt. Kellemes géles állaga van, nem szárít és alkalmanként jól esik vele zuhanyozni, de olyan tömör az illata, hogy egy héten egynél többször én biztosan nem merem bevállalni mert az én orromnak már sok lenne - ez sajnos annyira nem jött be.

A blogon eddig bemutatásra került Playboy parfümök:

Beszerezhető a drogériákban 30 és 50 ml-es kiszerelésekben, a tusfürdő pedig 250 ml. Az Iparfümérián megtaláljárok a testvéreit is, de szerintem ő is hamarosan felkerül.  az árakkal nemsokára frissítem a posztot.

(A termékeket tesztelésre kaptam, azonban ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)